1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He offers me his soap."

"He offers me his soap."

Çeviri:O bana kendi sabununu önerir.

April 3, 2014

22 Yorum


aydinsafa

soup Ile soap dinlerken nasıl ayırt edeceğiz? Kim sabununu verir ki :)) çorba daha mantıklı...


-PJM-

Ben de "O bana çorbasını teklif eder" yazmıştım. Yanlış çıkınca şaşırdım :D


receptoklu

suggestion ile offer arasındaki fark nedir


vvsey

Suggest - birşey yapmak için. Senin için bu iyi olacak, onu yap. Biraz daha öğren - bu bir suggestion.

Offer - benim birşeyim var, sana verebilirim. Sabunumu, paramı, elimi, arabamı sana verebilirim. I offer you my soap/money/hand/car. O bir offer


candost2

O bana kendi sabunu ikram eder. Dogru cevap olarak Kabul edilmeliydi. Offer kelimesinin ikram etmek anlami da var. Raporladim.


Gulsum_Heyder14

Nedense bir turlu soap diemiyorum :D aklima corba geliyor soup


onur23979

Ben direk"O sabununu önerir yazdı doğru çıktı


najaftom

O bana onun sabununu önerir


omercito

Bu cümle de doğrudur. ("Ahmet bana Mehmet'in sabununu önerir" derken "O bana onun sabununu önerir" şeklinde ifade edebilirsiniz. ) Alternatif olarak eklenmeli.

Fakat cümlede iki farklı "O" geçtiğinde, anlam karmaşasını ve anlatım bozukluğunu gidermek için en azından birinin belirtilmesi gerekebilir. Aksi takdirde, genellikle ilk anlaşılacak olan şey "he" ve "his"in aynı kişiye hitap ettiği ve dolayısıyla "O bana kendi sabununu önerir." cümlesi olur.


goksel777

Ya burda kendi Nerede yazıyor. O onun sabununu onerir değilmi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Önerme'nin birçok karşılığı var sözlükte (suggest propose, offer, submit, recommend) bunlardan hangisini ne zaman kullanmalıyız


veli617389

    Sabunu okudum diye kendi sonra gelir sandım


sedat620808

    Offer ikram etmek değilmi? tavsiye etmek yani önermek ile nasıl karıştırmayacağız.


berkcanero

    Birebir aynı sırada olmasına gerek mi var


Tenzilay

    O bana kendi sabununu verir. dese daha iyi olmaz mıydı? Önermek dışında vermek anlamı da var. Sizce de cümlede bir terslik yok mu?


Duru4F

    Ağbiğiciğim bu çok basit beya


Xaletto

    neden offer değil de offers kullanmış..


brahim398198

    "O bana sabununu önerir " neden yanlış?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.