"In September fall starts."

Fordítás:Szeptemberben kezdődik az ősz.

April 3, 2014

15 hozzászólás


AngelTimi88

Szeptemberben hullanak a csillagok-ot írtam :D. Kicsit beneztem ...:$

April 3, 2014

Bius1218

én is azt értettem XD

May 13, 2014

EdemWe

Én is ezt írtam :D Jó tudni, hogy nem csak én voltam ezzel így

January 15, 2015

zsombor44

Ugyanez nekem is :D

January 9, 2016

hajnicsek

:))

May 5, 2014

JuditkaB

dettó

March 31, 2015

SuperBoro

fránya dolog az az "r"...:-)

June 1, 2015

2Irina

:D

February 13, 2016

fectroll

De ha jobban belegondolunk szeptemberben nem szokott hullócsillag lenni a égen, nem. Bár az is igaz, hogy a nyelvtanulás szempontjából el lehet rugaszkodni a földtől. Viszont így már tudjátok, hogy 'fall' az esésen kívül őszt is jelent, ugye? Merthogy ősszel hullanak a falevelek, így angolba 'fall' - hullás.... :D

July 11, 2014

JuditkaB

"fectroll (Jack Raven) most már követ téged a Duolingón. Ismeretpontok: 6887 (a tiédnél 6207 ponttal több)"

ezt a levelet küldte most a gmail-emre a Duolingo. Igazán motiváló, hogy nálamnál 6207 ponttal több fectroll követ engem.

wooow!!!!!!!!!! Fel kel kötnöm a gatyeszomat!!! Hajrá, csak tegnapelőtt kezdtem. De behozom a lemaradást!!!!! :)))

Köszönöm fectroll.

March 31, 2015

Benczikakos

Kis betűvel írtam a szeptembert, és rossz lett. Minden más jó. Máskor meg elfogadja.... hogy angolos legyek: FUCK LOGICS

March 10, 2015

johalasz46

Semmi "the" ??? Nem igy kellene: "In September the fall starts."??? Esetleg: "The fall starts in September." Vagy nem?

September 22, 2016

Harga

Nem bizony. Duo megoldása korrekt.

June 28, 2018

Zoltan49

Biztos, hogy jó itt a szórend? Az igére gondolok.

February 28, 2019

Harga

Biztos. (Kijelentő mondat, alany, állítmány és az időhatározó a mondat végén, vagy elején, mindkét helyen jó.)

March 1, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.