"In September fall starts."

Fordítás:Szeptemberben kezdődik az ősz.

4 éve

13 hozzászólás


AngelTimi88

Szeptemberben hullanak a csillagok-ot írtam :D. Kicsit beneztem ...:$

4 éve

Bius1218

én is azt értettem XD

4 éve

EdemWe

Én is ezt írtam :D Jó tudni, hogy nem csak én voltam ezzel így

3 éve

zsombor44

Ugyanez nekem is :D

2 éve

hajnicsek

:))

4 éve

JuditkaB

dettó

3 éve

SuperBoro

fránya dolog az az "r"...:-)

3 éve

2Irina
2Irina

:D

2 éve

fectroll
fectroll

De ha jobban belegondolunk szeptemberben nem szokott hullócsillag lenni a égen, nem. Bár az is igaz, hogy a nyelvtanulás szempontjából el lehet rugaszkodni a földtől. Viszont így már tudjátok, hogy 'fall' az esésen kívül őszt is jelent, ugye? Merthogy ősszel hullanak a falevelek, így angolba 'fall' - hullás.... :D

4 éve

JuditkaB

"fectroll (Jack Raven) most már követ téged a Duolingón. Ismeretpontok: 6887 (a tiédnél 6207 ponttal több)"

ezt a levelet küldte most a gmail-emre a Duolingo. Igazán motiváló, hogy nálamnál 6207 ponttal több fectroll követ engem.

wooow!!!!!!!!!! Fel kel kötnöm a gatyeszomat!!! Hajrá, csak tegnapelőtt kezdtem. De behozom a lemaradást!!!!! :)))

Köszönöm fectroll.

3 éve

Benczikakos

Kis betűvel írtam a szeptembert, és rossz lett. Minden más jó. Máskor meg elfogadja.... hogy angolos legyek: FUCK LOGICS

3 éve

johalasz46

Semmi "the" ??? Nem igy kellene: "In September the fall starts."??? Esetleg: "The fall starts in September." Vagy nem?

2 éve

Harga
Harga

Nem bizony. Duo megoldása korrekt.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.