"Büyük elmalar kırmızılar."

Çeviri:Die großen Äpfel sind rot.

1 yıl önce

3 Yorum


humetin

Büyük elmalar kırmızıdır.... desek ?

1 yıl önce

enanasya
enanasya

Elmalar yalın halde, artikel die, peki neden "großen" oldu bu?

2 gün önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

https://www.colanguage.com/tr/almanca-s%C4%B1fat-%C3%A7ekimleri

"...Ismin Artikeli Belirli ise
Nominativ
Maskulin der alte Mann
Feminin die hübsche Frau
Neutrum das süße Kind
Plural die alten Männer ..."

2 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.