1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Büyük elmalar kırmızılar."

"Büyük elmalar kırmızılar."

Çeviri:Die großen Äpfel sind rot.

October 12, 2017

4 Yorum


enanasya

Elmalar yalın halde, artikel die, peki neden "großen" oldu bu?


SteffiBookworm

https://www.colanguage.com/tr/almanca-s%C4%B1fat-%C3%A7ekimleri

"...Ismin Artikeli Belirli ise
Nominativ
Maskulin der alte Mann
Feminin die hübsche Frau
Neutrum das süße Kind
Plural die alten Männer ..."


AliAslandas

Büyük elmalar kırmızılar nedir arkadar. Bu çevirilerileri yapan Türk olamaz. Bir değil iki değil iyice suyu çıktı. Almancadan soğudum yeminle. Soruları çözerken, ne demek istemiş olabilir diye düşünüyorum önce, sonra çevirmeye çalışıyorum. Artık bahtımıza tutturabilirsek.


humetin

Büyük elmalar kırmızıdır.... desek ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.