1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben peynirsiz makarna istiyo…

"Ben peynirsiz makarna istiyorum."

Çeviri:I want pasta without cheese.

April 3, 2014

30 Yorum


BlueTixx

Makarnanın pasta olduğunu burada öğrendim teşekkürler duolingo


Ankara35

"Ekmek bulamıyorsan pasta ye."


arzukarabag

Without ne demek , nasıl kullanılıyor?


abcinkir

"-sız, -siz" anlamina gelir. Herhangi birseyin yoklugunu belirtmek icin yok olan seyden once gelir. Ornegin: The cake without chocolate. (Kek cikolatasiz.) The sandwich without tomato. (Sandvic domatessiz.) I want coffee without milk. (Sutsuz kahve istiyorum)


doukanegez

Güzel faydalı bir açıklamaydı. Teşekkürler Asude


MuhammetEr122814

Without shoes = yalınayak :)


dila401327

-siz -sız eki anlamına geliyor.


Can260442

-siz demek. İle'nin tam tersi. Yemek-siz veya Para-sız gibi...


Ezel674356

Sadece with istemek, out eklenince istemiyorum oluyor sanırım


yaku16

Bu site gerçekten çok faydalı.


Sleyman348569

Bu bir site değil uygulama


a.zade

Özellikle bilenlerin aciklamalarindan çok faydalaniyorum, tabi soru soranlar olmadan aciklama da yapilmayacagina göre herkese teşekkürler


MberraGLER1

neden want'tan sonra "to" kullanmadık ?


fridlara

I want to demiştim sadece want olmalıymış neden bilen yazabilir mi?


Hacer827254

Niçin "want to" şekilde kabul görmüyor?


Kerim878200

Makarnanın ingilizcesi pasta mı


HamzaDa

birde salak ucuz esprilerinizi asalak ortamlarınıza saklayın BURDA HEBA ETMEYİN. bilgi paylaşımı burası.


naorobick

Would like ile de kullanilamaz mi?


TENSA.Z

WANT'dan sonra her zaman TO geleceğini öğrendik burada gelmediğini görüyorum... saçmalık


LULUDEKO

Makarna pastamıydı???


OsmanKaya304976

"İ want pasta to without cheese" demişim oradaki to fazlalığı ne ifade ediyor bilen söyleyebilir mi?


Esra294756

Geniş zaman olmuyor mu nedem ben peynirsiz makarna isterim olmadı?


Esra294756

Neden geniş zaman değil?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.