1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben peynirsiz makarna istiyo…

"Ben peynirsiz makarna istiyorum."

Çeviri:I want pasta without cheese.

April 3, 2014

28 Yorum


BlueTixx

Makarnanın pasta olduğunu burada öğrendim teşekkürler duolingo

November 2, 2014

Ankara35

"Ekmek bulamıyorsan pasta ye."

December 4, 2015

yaku16

Bu site gerçekten çok faydalı.

September 9, 2015

a.zade

Özellikle bilenlerin aciklamalarindan çok faydalaniyorum, tabi soru soranlar olmadan aciklama da yapilmayacagina göre herkese teşekkürler

October 31, 2016

arzukarabag

Without ne demek , nasıl kullanılıyor?

June 13, 2015

abcinkir

"-sız, -siz" anlamina gelir. Herhangi birseyin yoklugunu belirtmek icin yok olan seyden once gelir. Ornegin: The cake without chocolate. (Kek cikolatasiz.) The sandwich without tomato. (Sandvic domatessiz.) I want coffee without milk. (Sutsuz kahve istiyorum)

August 2, 2015

doukanegez

Güzel faydalı bir açıklamaydı. Teşekkürler Asude

June 21, 2017

Seluk792155

Thanks

June 7, 2017

MuhammetEr122814

Without shoes = yalınayak :)

June 24, 2017

NahideAy

İlginç ;)

July 29, 2017

dila401327

-siz -sız eki anlamına geliyor.

February 6, 2018

W4cR2

Gerçekten güzel bir soru

April 15, 2017

Kerim878200

Makarnanın ingilizcesi pasta mı

June 16, 2017

dila401327

evet

February 6, 2018

naorobick

Would like ile de kullanilamaz mi?

June 19, 2017

dilanyalman

i want without cheese pasta doğru olduğunu düşünüyorum

July 11, 2017

Yazcan11

Olmaz

May 16, 2019

BeyzaKuzuc

Peynirli makarna istiyorum demiyor mu ?

September 2, 2017

Zeynep538839

Noodle da makarna kardeşim saçmalık!

September 11, 2017

merve459771

Thank you

November 15, 2017

FratalarAk

"I want a cheeseless pasta" hatalı olmamalı.

March 10, 2018

MuslumEsma

neden the pasta demedik

April 2, 2018

Osman148224

Bir restoranda sipariş verilirken "I want" kaba bir tabirdir. "I would like" ile siparis verilir. Ben de böyle yazdım ama kabul etmedi..

August 11, 2018

fridlara

I want to demiştim sadece want olmalıymış neden bilen yazabilir mi?

November 14, 2018

sevince3

ıngılızce want to bırseyı ıstemek anlamındadır ama nedense burada to ekını kabul etmemektedır.ı want ısterım.ı want to..bırseyı ısterım anlamındadır.cumle cevırısı eksık hatalı

January 14, 2019

Beowulf1234

Ben de bunu merak ediyordum.

February 5, 2019

micaglayan

"i want a pasta without cheese" yazdım, kabul edilmedi.

a pasta --> denemez mi ?

February 17, 2019

prokdikz

mükemmel

March 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.