Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben peynirsiz makarna istiyorum."

Çeviri:I want pasta without cheese.

0
4 yıl önce

28 Yorum


BlueTixx

Makarnanın pasta olduğunu burada öğrendim teşekkürler duolingo

26
Cevap ver3 yıl önce

Ankara35

"Ekmek bulamıyorsan pasta ye."

14
Cevap ver2 yıl önce

yaku16
yaku16

Bu site gerçekten çok faydalı.

11
Cevap ver2 yıl önce

arzukarabag

Without ne demek , nasıl kullanılıyor?

2
Cevap ver3 yıl önce

abcinkir

"-sız, -siz" anlamina gelir. Herhangi birseyin yoklugunu belirtmek icin yok olan seyden once gelir. Ornegin: The cake without chocolate. (Kek cikolatasiz.) The sandwich without tomato. (Sandvic domatessiz.) I want coffee without milk. (Sutsuz kahve istiyorum)

55
Cevap ver3 yıl önce

doukanegez

Güzel faydalı bir açıklamaydı. Teşekkürler Asude

1
Cevap ver1 yıl önce

Seluk792155

Thanks

0
Cevap ver1 yıl önce

MuhammetEr122814

Without shoes = yalınayak :)

2
Cevap ver1 yıl önce

NahideAy

İlginç ;)

0
Cevap ver1 yıl önce

dila401327

-siz -sız eki anlamına geliyor.

0
Cevap ver6 ay önce

betul78026
betul78026

"want" yerine "wanna" yazdım kabul etmedi. Sebebi ne?

1
Cevap ver2 gün önce

tenpanter

I want cheeseless pasta yazdım. Yazım hatası gösterdi. Cheese-less olacakmış ki böyle bir şey yok. Düzeltir misiniz?

0
Cevap ver2 yıl önce

Zenan9

less isim olan kelimenin sonuna eklenerek "sız siz" anlamı katar cümleye. cheeseless:peynirsiz = without cheese ikisi aynı manada yani. öyle bir şey olmadıgını kim diyoo?

2
Cevap ver1 yıl önce

a.zade

Özellikle bilenlerin aciklamalarindan çok faydalaniyorum, tabi soru soranlar olmadan aciklama da yapilmayacagina göre herkese teşekkürler

0
Cevap ver1 yıl önce

W4cR2

Gerçekten güzel bir soru

0
Cevap ver1 yıl önce

mhasansanli

I want chees without pasta gı neden kabul etmiyor

0
Cevap ver1 yıl önce

doukanegez

I want chees witout pasta derseniz makarnasız peynir istiyorum olur

0
Cevap ver1 yıl önce

Kerim878200

Makarnanın ingilizcesi pasta mı

0
Cevap ver1 yıl önce

dila401327

evet

0
Cevap ver6 ay önce

naorobick

Would like ile de kullanilamaz mi?

0
Cevap ver1 yıl önce

dilanyalman

i want without cheese pasta doğru olduğunu düşünüyorum

0
Cevap ver1 yıl önce

BeyzaKuzuc

Peynirli makarna istiyorum demiyor mu ?

0
Cevap ver11 ay önce

Zeynep538839

Noodle da makarna kardeşim saçmalık!

0
Cevap ver11 ay önce

merve459771

Thank you

0
Cevap ver8 ay önce

Ahmet-Hamdi99

burda amaç ne?

0
Cevap ver7 ay önce

FratalarAk

"I want a cheeseless pasta" hatalı olmamalı.

0
Cevap ver5 ay önce