"Ben peynirsiz makarna istiyorum."

Çeviri:I want pasta without cheese.

4 yıl önce

49 Yorum


BlueTixx

Makarnanın pasta olduğunu burada öğrendim teşekkürler duolingo

4 yıl önce

Ankara35

"Ekmek bulamıyorsan pasta ye."

3 yıl önce

yaku16
yaku16

Bu site gerçekten çok faydalı.

3 yıl önce

arzukarabag

Without ne demek , nasıl kullanılıyor?

3 yıl önce

abcinkir

"-sız, -siz" anlamina gelir. Herhangi birseyin yoklugunu belirtmek icin yok olan seyden once gelir. Ornegin: The cake without chocolate. (Kek cikolatasiz.) The sandwich without tomato. (Sandvic domatessiz.) I want coffee without milk. (Sutsuz kahve istiyorum)

3 yıl önce

doukanegez

Güzel faydalı bir açıklamaydı. Teşekkürler Asude

1 yıl önce

Seluk792155

Thanks

1 yıl önce

MuhammetEr122814

Without shoes = yalınayak :)

1 yıl önce

NahideAy

İlginç ;)

1 yıl önce

dila401327

-siz -sız eki anlamına geliyor.

10 ay önce

tenpanter

I want cheeseless pasta yazdım. Yazım hatası gösterdi. Cheese-less olacakmış ki böyle bir şey yok. Düzeltir misiniz?

3 yıl önce

Zenan9

less isim olan kelimenin sonuna eklenerek "sız siz" anlamı katar cümleye. cheeseless:peynirsiz = without cheese ikisi aynı manada yani. öyle bir şey olmadıgını kim diyoo?

1 yıl önce

a.zade

Özellikle bilenlerin aciklamalarindan çok faydalaniyorum, tabi soru soranlar olmadan aciklama da yapilmayacagina göre herkese teşekkürler

2 yıl önce

W4cR2

Gerçekten güzel bir soru

1 yıl önce

mhasansanli

I want chees without pasta gı neden kabul etmiyor

1 yıl önce

doukanegez

I want chees witout pasta derseniz makarnasız peynir istiyorum olur

1 yıl önce

Kerim878200

Makarnanın ingilizcesi pasta mı

1 yıl önce

dila401327

evet

10 ay önce

naorobick

Would like ile de kullanilamaz mi?

1 yıl önce

dilanyalman

i want without cheese pasta doğru olduğunu düşünüyorum

1 yıl önce

BeyzaKuzuc

Peynirli makarna istiyorum demiyor mu ?

1 yıl önce

Zeynep538839

Noodle da makarna kardeşim saçmalık!

1 yıl önce

merve459771

Thank you

1 yıl önce

FratalarAk

"I want a cheeseless pasta" hatalı olmamalı.

9 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

neden the pasta demedik

8 ay önce

Osman148224

Bir restoranda sipariş verilirken "I want" kaba bir tabirdir. "I would like" ile siparis verilir. Ben de böyle yazdım ama kabul etmedi..

4 ay önce

fridlara

I want to demiştim sadece want olmalıymış neden bilen yazabilir mi?

3 hafta önce

Ahmet-Hamdi99

burda amaç ne?

11 ay önce

AHMETMURAT1

The pasta yazdım kabul etmedi. Ama herhangi bir makarnadan bahsetmiyoruz diye düşünüyorum. Belirli bir makarna, yani peynirsiz olan makarnayı belirttiğimiz için the olmalı bence.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman "ben peynirsiz makarna istiyorum" olurdu

4 yıl önce

Ahmet825517

Ne saçma I yerine i kabul etti

2 yıl önce

MuhammetEr122814

Aynı şey çünkü, ingilizcede küçük ı ve büyük İ yoktur

1 yıl önce

oykunisatekin0

Bu ne yaa

2 yıl önce

BeyzaDemet

I want to pasta without cheese yazdim kabul etmedi to yu cikarmak gerekiyormus .neden?

4 yıl önce

EminTopcu

Cunku pasta bi eylem degil isimden once to gelmez

3 yıl önce

turkbordobereli

İ want to pasta without cheese dedim kabul etmedi to neden olmuyor

4 yıl önce

abcinkir

To "-a, -e" hal ekidir. Ben peynirsiz makarnaya istiyorum olamayacagina gore to'ya cumlede ihtiyac yoktur. Ayrica want to diyebilmen icin to"dan sonra fiil gelmeli, isim degil.

3 yıl önce

MESENCAN

ra1961 ve babaking98'e katılıyorum. Bence bir Türk için cevap muğlak.

3 yıl önce

422422werker

i want without cheese of pasta nie olmadı

3 yıl önce

SedatSayet

ben makarnanın peynirsiz olanını istiyorum demimişsiniz. of pasta makarnın anlamı katmış .

3 yıl önce

seyfettin460977

Ben makarnayi peynirli severim

2 yıl önce

bridy11

Bu nee beee

2 yıl önce

ra1961

pasta yerine macaroni yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

macaroni makarna demek değil, bir çeşit makarna sadece

4 yıl önce

Babaking98

spaghetti olmuyo mu ?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.