"Okuyorlar."

Çeviri:Sie lesen.

1 yıl önce

6 Yorum


MustafaKasikara

Okuyorlar= Sie liest. Okuyorsunuz= Sie lesen değil midir?

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

ben okuyorum - ich lese
sen okuyorsun - du liest
o okuyor - er, sie, es liest
biz okuyoruz - wir lesen
siz okuyorsunuz - ihr lest - Sie lesen
onlar okuyorlar - sie lesen
Ancak bir cümlenin ilk kelimesi daima büyük harflerle yazılır, bu nedenle burada büyük bir "S" kullanılır.

1 yıl önce

sinemculfa

Onlar anlamina gelen sie de fiile en takisi gelir ve onlar okuyorlar anlamina gelir yani= sie lesen. olur. Eger o okuyor olsaydi sie birde kadinlarda o anlamina gelir eger bir kadindan bahsedip o okuyor deseydi = sie liest olurdu.

11 ay önce

sinemculfa

3 sie var onlari ancak fiil cekimlerinden ayirabiliriz

11 ay önce

sinemculfa

Yani ornegin bir kadindan bahsediyorsa da sie onlar diyorsada sie nezaket olarak siz derken ki sie.
Onlar / nezaket sie si hep ayni takiyi aliyor. Ama o derken sadece t takisi aliyor bu yuzden

11 ay önce

sinemculfa

E /st/ en/ t/ en takisi diyorlar buna

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.