Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Okuyorlar."

Çeviri:Sie lesen.

10 ay önce

6 Yorum


MustafaKasikara

Okuyorlar= Sie liest. Okuyorsunuz= Sie lesen değil midir?

10 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

ben okuyorum - ich lese
sen okuyorsun - du liest
o okuyor - er, sie, es liest
biz okuyoruz - wir lesen
siz okuyorsunuz - ihr lest - Sie lesen
onlar okuyorlar - sie lesen
Ancak bir cümlenin ilk kelimesi daima büyük harflerle yazılır, bu nedenle burada büyük bir "S" kullanılır.

10 ay önce

sinemculfa

Onlar anlamina gelen sie de fiile en takisi gelir ve onlar okuyorlar anlamina gelir yani= sie lesen. olur. Eger o okuyor olsaydi sie birde kadinlarda o anlamina gelir eger bir kadindan bahsedip o okuyor deseydi = sie liest olurdu.

9 ay önce

sinemculfa

3 sie var onlari ancak fiil cekimlerinden ayirabiliriz

9 ay önce

sinemculfa

Yani ornegin bir kadindan bahsediyorsa da sie onlar diyorsada sie nezaket olarak siz derken ki sie.
Onlar / nezaket sie si hep ayni takiyi aliyor. Ama o derken sadece t takisi aliyor bu yuzden

9 ay önce

sinemculfa

E /st/ en/ t/ en takisi diyorlar buna

9 ay önce