1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The woman is drinking alcoho…

"The woman is drinking alcohol."

Μετάφραση:Η γυναίκα πίνει αλκοόλ.

October 14, 2017

3 σχόλια


Ioanna678593

"Η γυναίκα πίνει οινοπνευματώδη"στέκει περισσότερο από το "Η γυναίκα πίνει οινόπνευμα". Στην καθομιλουμένη αν το πεις αυτό σημαίνει ότι πίνει το καθαρτικό, απολυμαντικό οινόπνευμα το οποίο είναι ακατάλληλο για βρώση


uoLL8

Μα.... σε έχω χάσει κορίτσι!!! Πού είσα;;; :-)

Το οινόπνευμα από φυσική απόσταξη πουλιέται στα φαρμακεία σε τιμές μεγαλύτερες από 25ευρά και έχει ημερομηνία λήξης. Δεν είναι καθαρτικό αλλά απολυμαντικό για το σώμα, αλλά χρησιμοποιείται και σαν βάση για τα οινοπνευματώδη ποτά μαϊμού. Επειδή """ήταν""" πιο φτηνό από το κρασί (πριν από 200 χρόνια) το έπιναν οι μπεκρήδες. Όταν μπήκε στην αγορά το οινόπνευμα βιομηχανικής προέλευσης, πετρελαϊκής βάσης, για να μην το πίνουν οι μπεκρήδες το χρωμάτισαν μπλε.

Νομίζω πως η λέξη αλκοόλ είναι "δανεικη" από την αγγλική(?) γαλλική(?) γλώσσα που την έχουμε εντάξει στην ελληνική, ακριβώς όπως κάναμε με τα "εμβαλάγια" στην φαρμακευτική διάλεκτο.

Ο φίλος σου Κλεάνθης :-)


Ioanna678593

@ uoLL8 είμαι εδώ! Λόγω χρόνου δεν προλαβαίνω να βλέπω τα σχόλια των ασκήσεων. Έρχεται όμως στο ηλεκτρονικό κουτί(e-mail) κάθε νέο σχόλιο

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.