1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτή δεν έχει καθόλου αδέλφι…

"Αυτή δεν έχει καθόλου αδέλφια."

Μετάφραση:She does not have any siblings.

October 14, 2017

6 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

spdl79
Mod

"she does not have any siblings at all" is currently marked as incorrect. Unless my understanding is a bit out, this is a valid interpretation, καθόλου making the sentence a bit more emphatic than "αυτή δεν έχει αδέλφια"?

October 14, 2017

Dimitra956826

No, your understanding is not out.

She doesn't have siblings/has no siblings - Δεν έχει αδέρφια

She doesn't have any siblings/has no siblings (at all) - Δεν έχει καθόλου αδέρφια

So yes. You are correct. It's noted, thank you for your comment. ^.^


spdl79
Mod

Thanks Dimitra, much appreciated!


George879187

Αν πει She haven't any siblings ειναι λαθος?


Ichnovatis

Αναρωτιέμαι γιατί χρησιμοποιούμε το ρήμα "have" και οχι το "has".


Dimitra956826

Γιατί έτσι σχηματίζεται η άρνηση. Για το τρίτο πρόσωπο ενικού, η κατάφαση σχηματίζεται με την κατάληξη -s, ενώ η άρνηση και η ερώτηση σχηματίζονται με την το βοηθητικό does (not) + ρήμα στην αρχική του μορφή, χωρίς την κατάληξη. ^.^

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.