1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτή δεν έχει καθόλου αδέλφι…

"Αυτή δεν έχει καθόλου αδέλφια."

Μετάφραση:She does not have any siblings.

October 14, 2017

10 σχόλια


spdl79
Mod
Plus

"she does not have any siblings at all" is currently marked as incorrect. Unless my understanding is a bit out, this is a valid interpretation, καθόλου making the sentence a bit more emphatic than "αυτή δεν έχει αδέλφια"?


Dimitra956826

No, your understanding is not out.

She doesn't have siblings/has no siblings - Δεν έχει αδέρφια

She doesn't have any siblings/has no siblings (at all) - Δεν έχει καθόλου αδέρφια

So yes. You are correct. It's noted, thank you for your comment. ^.^


spdl79
Mod
Plus

Thanks Dimitra, much appreciated!


George879187

Αν πει She haven't any siblings ειναι λαθος?


D_..

Το τρίτο πρόσωπο εινκού του ρήματος have είναι has: She hasn't any siblings. Η φράση λέγεται κι έτσι σε κάποιες περιοχές τοου αγγλόφωνου κόσμου αλλά κατά κανόνα διδάσκεται ο σχηματισμός της άρνησης με το βοηθητικό ρήμα do.


Ichnovatis

Αναρωτιέμαι γιατί χρησιμοποιούμε το ρήμα "have" και οχι το "has".


Dimitra956826

Γιατί έτσι σχηματίζεται η άρνηση. Για το τρίτο πρόσωπο ενικού, η κατάφαση σχηματίζεται με την κατάληξη -s, ενώ η άρνηση και η ερώτηση σχηματίζονται με την το βοηθητικό does (not) + ρήμα στην αρχική του μορφή, χωρίς την κατάληξη. ^.^


haroula189

Το καθόλου απορώ γιατί το χρησιμοποιούν,ειναι πλεονασμος νομίζω.Οταν κάποιος δεν εχει αδερφια,δεν εχει.


Dimitra956826

Χρησιμοποιείται καθαρά για διδακτικούς λόγους, για την μετάφραση του any.


TTroK6VC

Ερμηνευτικά αυτό σημαίνει κάποια αδέλφια..Αν το γράφατε ετσι θα έγραφα any..Όταν λέτε καθόλου..σκεφτηκα να βάλω τό at all..

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.