Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I am reading a magazine."

Tłumaczenie:Czytam czasopismo.

11 miesięcy temu

2 komentarze


Julia7511

Dlaczego nie uznało mi "czytam gazetę"? Słowo "magazine" znaczy tylko i wyłącznie "czasopismo"??

11 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

Nie tylko, ale "gazety" nie ma wśród jego znaczeń. Słowo "magazine" oznacza "czasopismo" lub "magazyn". Inne znaczenia (w tym kontekście niedopuszczalne) to seria programów telewizyjnych lub radiowych; magazynek (w pistolecie); magazyn (skład materiałów).

11 miesięcy temu