Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτός μου δίνει μία ακόμη ευκαιρία."

Μετάφραση:He gives me another opportunity.

0
πριν από 9 μήνες

4 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

"He gives me one more occasion" είναι λάθος. Γιατί?

0
Απάντησηπριν από 9 μήνες

MachiKat

Κι εγώ αναρωτιέμαι!

0
Απάντησηπριν από 9 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

"another" σημαίνει μία ακόμα??

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Valentine897317

"he gives me a chance more" είναι λάθος??

0
Απάντησηπριν από 2 μήνες