1. Forum
  2. >
  3. Topic: Czech
  4. >
  5. "This word is bad."

"This word is bad."

Translation:Tohle slovo je špatné.

October 15, 2017

5 Comments


Filomena.Prvni

"Toto slovo je ošklivé."?

August 21, 2018

VladaFu

ugly

August 21, 2018

Filomena.Prvni

Pokud se jedná o vulgární slovo, je špatné či ošklivé. Dítěti řeknu: To je ošklivé slovo, to neříkej. Jedná-li se zde o - kupříkladu - chybný překlad, řekneme: "Toto slovo je špatnĚ." Jelikož to slovo samo o sobě není špatné.

December 28, 2018

Mary919588

proč nemuzéme napsat: tento slovo je špatné

December 12, 2018

VladaFu

tento is masculine, slovo is neuter

December 12, 2018
Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.