"Normalde yıllar alır."

Çeviri:Normally, it takes years.

4 yıl önce

11 Yorum


sanalad

neden "it" var ? ozne yok ki bu cumlede yani "yillarin aldigi zaman" kavrami var sadece !

3 yıl önce

nabi71

"O" bahsedilen şeyin normalde yıllar alacağını düşünürsen,sanırım doğruya varabilirsin.

3 yıl önce

adaozgirin

it usually takes years da olur

1 yıl önce

yhanifi1980

Niçin "Normally, it is lasts years" olmuyor?

1 yıl önce

yhanifi1980

Veya; Normally, it lasts years.

1 yıl önce

Kotasiz

normalde yıllar sürer.. seninki

3 ay önce

yhanifi1980

Yıllar alır ille de take fili gerekmeyebilir gibi hissediyorum. Çünkü burdaki alır, aslında sürer anlamında bu yüzden; Normally, it lasts years. Olmalı bence.

1 yıl önce

lalelalelale

Normally takes years yazdım kabul edilmedi oysa soruda o yıllar alır demiyor ancak dogru cevap dıye yazdıgınız cevap Normalde o yıllar alır cümlesinin karşılıgı.

1 yıl önce

cizar163

it takes years in normally neden kabul edilmedi

5 ay önce

Hilal.41

Size -1 veriyorum

2 yıl önce

ArifTA2

Neden " it ' kullanılıyor ?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.