A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nobody is content."

Fordítás:Senki sem elégedett.

4 éve

14 hozzászólás


jonas.zsolt

A "Nobody is satisfied." kifejezés preferáltabb.

3 éve

telek01

senki sem elégedett? nekem jobban hangzik

4 éve

Mabi77
Mabi77

Már elfogadja (2014. 05. 08.)

4 éve

GergelyMol1

Hasonló szitukban valamiért soha nem fogadja el a sem kifejezést csak a nem-et

4 éve

miklos44

Így igaz, pedig már több alkalommal jelentettem én is..

4 éve

zetorka

én is jelentettem már

4 éve

SisterDawn74

senki sem elégedett

4 éve

Bauer01

kértem rá javítást mert így igaz

4 éve

Pola51

Kérdésem lenne! Ha senki, akkor többesszámra utal, mégis "is" és nem "are". Köszönöm, ha valaki megválaszolja!

1 éve

Mabi77
Mabi77

A "senki" nem többesszám.

1 éve

Cseresznyeskert

senki sem elégedett -et nem fogadta el

1 éve

vasvariistvan

Nekem elfogadta. Köszönöm, hogy beküldtétek.

2 hete

Cseresznyeskert

bocs

1 éve

kk69
kk69

A "mindenki elégedetlen" is jó megfejtés szerintem. De nem vitázok.

2 éve