"Reality is not always interesting."

Μετάφραση:Η πραγματικότητα δεν είναι πάντα ενδιαφέρουσα.

πριν από 1 χρόνο

2 σχόλια


spdl79
spdl79
Mod

Would "η πραγματικότητα δεν πάντα έχει ενδιαφέρον" work?

πριν από 1 χρόνο

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Not really, no. Η πραγματικότητα δεν έχει πάντα ενδιαφέρον would be the most appropriate translation ^.^

(It can't be translated word-to-word from English, since πάντα (or any other kind of adverb similar to πάντα) never gets in between the negating particle (δεν/δε) and the verb.)

πριν από 10 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.