Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I am a human."

Μετάφραση:Είμαι ένας άνθρωπος.

πριν από 10 μήνες

3 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

Δεν δέχεται την προτεινόμενη κρυφή μετάφραση:"Είμαι ανθρώπινος". Είμαι ένας άνθρωπος= I am a man Είμαι ανθρώπινος=I am a human. Συμφωνείτε?

πριν από 10 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Όχι ιδιαίτερα. Το human στα αγγλικά σημαίνει ανθρώπινος μόνο αν δεν προηγείται άρθρο. Εφόσον η πρόταση είναι "I am a human" και όχι "I am human", το human έχει την έννοια του ουσιαστικού και όχι του επιθέτου. Αλλιώς δεν είναι γραμματικά σωστό.

πριν από 8 μήνες

PanosMint

I am a human after all don't put the blame on me

πριν από 7 μήνες