"I am a human."

Μετάφραση:Είμαι ένας άνθρωπος.

October 16, 2017

5 σχόλια


Ioanna678593

Δεν δέχεται την προτεινόμενη κρυφή μετάφραση:"Είμαι ανθρώπινος". Είμαι ένας άνθρωπος= I am a man Είμαι ανθρώπινος=I am a human. Συμφωνείτε?

October 16, 2017

Dimitra956826

Όχι ιδιαίτερα. Το human στα αγγλικά σημαίνει ανθρώπινος μόνο αν δεν προηγείται άρθρο. Εφόσον η πρόταση είναι "I am a human" και όχι "I am human", το human έχει την έννοια του ουσιαστικού και όχι του επιθέτου. Αλλιώς δεν είναι γραμματικά σωστό.


Ioanna678593

@Dimitra956826 ευχαριστώ πολύ... μετά από ένα χρόνο που διάβασα την απάντηση εξακολουθεί να μου είναι χρήσιμη... Πάρε το lingot της ευχαριστήσεως


Dimitra956826

Ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σας φάνηκε χρήσιμη. ^.^

(Αν θέλετε να βλέπετε τις απαντήσεις μας στα σχόλιά σας εγκαίρως, μπορείτε πάντα να ελέγχετε τo email σας για τα ενημερωτικά email του Duolingo)


PanosMint

I am a human after all don't put the blame on me

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.