A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A lány felvette a telefont."

Fordítás:The girl answered the phone.

0
4 éve

9 hozzászólás


P.Gabor

the girl picked up the phone -elfogadja

8
Válasz4 éve

freemail.hu

ezt akartam írni elsőre

4
Válasz4 éve

Tacsika
Tacsika

Teljesen jó és helyes! ...bár furcsa módon a "picked up - felvenni"-t nem tanítja!

0
Válasz2 éve

tomyyka

Azért a magyar mondatból nem derül ki ,hogy azért vette-e fel mert leesett a telefon(pick up) vagy azért mert csengett és beszelni akart rajta(answer)

2
Válasz53 éve

GbornSzab

Ez a lecke nagyon egysíkú volt. He (she) tried. Ezt a mondatot igazán belénk sulykolták .

0
Válasz3 éve

fectroll
fectroll

Így van, KÖSZÖNJÜK EMESE!!!

-3
Válasz3 éve

kk69
kk69

A picked up- ot elfogadja, majdnem meg is lepődtem.

0
Válasz2 éve

VfoneDroid

The girl answered the call - vajh miért nem jó?

0
Válasz1 éve

espontapon1

"picked up"-ot nem tanitotta a program,helyette a "put on"-t oktatta!

0
Válasz7 hónapja