"A lány felvette a telefont."

Fordítás:The girl answered the phone.

4 éve

8 hozzászólás


P.Gabor

the girl picked up the phone -elfogadja

4 éve

freemail.hu

ezt akartam írni elsőre

4 éve

Tacsika
Tacsika

Teljesen jó és helyes! ...bár furcsa módon a "picked up - felvenni"-t nem tanítja!

3 éve

tomyyka

Azért a magyar mondatból nem derül ki ,hogy azért vette-e fel mert leesett a telefon(pick up) vagy azért mert csengett és beszelni akart rajta(answer)

3 éve

GbornSzab

Ez a lecke nagyon egysíkú volt. He (she) tried. Ezt a mondatot igazán belénk sulykolták .

3 éve

kk69
kk69

A picked up- ot elfogadja, majdnem meg is lepődtem.

2 éve

VfoneDroid

The girl answered the call - vajh miért nem jó?

2 éve

espontapon1

"picked up"-ot nem tanitotta a program,helyette a "put on"-t oktatta!

11 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.