A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A mosdó az étteremben van."

Fordítás:The bathroom is in the restaurant.

0
4 éve

11 hozzászólás


fabriczne

Fürdőszoba van az étteremben?

1
Válasz4 éve

Apcsi

Kiváló, nagyon drága étterem. -)

1
Válasz4 éve

MarcsiHorvath

a segitő "at the -t" ír, amikor "in the "-t fogad el helyes válasznak

1
Válasz4 éve

ClarkAtti

Ez igen. Restroom-ot irtam, neki a furdoszoba volt a helyes.

0
Válasz4 éve

senorana

The WC??? Ez milyen megoldás már?? The sink= mosdó nem??? :-)

0
Válasz4 éve

Kincskereso

A sink az a mosogató/kézmosó medence, nem? De a felajánlott toilette-t sem fogadta el, mert az inkább pipereasztal. De a fürdőszoba... mind1

0
Válasz3 éve

senorana

Azt is jelenti meg egy csomó mást is!

0
Válasz3 éve

nagykore.m

a washbasin miért nem jó?

0
Válasz3 éve

csababacsi

A Lavatory pont mosdót jelent, de nem fogadta el

0
Válasz3 éve

CsabaGeszt

Én a "toilet"-et használtam, sokkal logikusabb megoldás szerintem!

0
Válasz2 éve

Sztankay54

Simán szemérmeskedik a kérdésben ,tök fölöslegesen.

0
Válasz1 éve