A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Turn left!"

Fordítás:Fordulj balra!

4 éve

11 hozzászólás


meriz12

Miért nem jó a "balra kanyarodj" ?

3 éve

kvaszhadani

a "kanyarodj balra" nem jó?

4 éve

Tompi76

Szitációtól függ, de alapból azt jelenti hogy fordulj.

4 éve

kvaszhadani

A Sztaki Szótárban a "kanyarodik" jelentés is benne van, de szerintem egyébként is szinonímák.

4 éve

GbornSzab

Egy gyalogosnak mondjuk azt, hogy kanyarodj balra? Ugye nem. Ő csak fordul.

4 éve

kvaszhadani

A feladatban egy szó sem esik arról, hogy kinek mondjuk, mondhatjuk akár egy jármű vezetőjének is, én egyébként mondanám gyalogosnak is.

4 éve

GbornSzab

A Kodály-köröndnél? Ott elmegy. A gyalogost csak példaként hoztam fel.

4 éve

Terebesi

Esetleg a "balra át!" ?

3 éve

tomyyka

én is voltam katona, hát beírtam ezt: nem fogadta el :(

3 éve

evairenpinter

Ez egy kifejezés lehet, jelzi az is, hogy felkiáltójellel záródik, s ezt jelenti.

3 éve