"Mi van rajtad az ing alatt?"

Fordítás:What do you have under the shirt?

4 éve

9 hozzászólás


Nemethie

"What is on you under the shirt?" ---> ez mért nem jó?

4 éve

fgabor87

Mert akkor nincs alanyod. Esetleg What is it on you ander the shirt. De az inkább olyasmit jelent, hogy: Mi az ott rajtad az ing alatt.

4 éve

Tontsy1

Erre egyszerű a válasz: a felsőtestem.

3 éve

AlexiaFait

Ez nyomulos mondat

2 éve

RobertGodo76

A bra...

11 hónapja

AnnaIvn

Folyamatos jelen (ing végű igék) még nem volt. Akkor ez mi?

4 éve

gyorgypeter

Ez miért nem jó? what are you have under the shirt?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.