1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Four days later, the two wou…

"Four days later, the two would have returned to Brazil."

Μετάφραση:Τέσσερις μέρες αργότερα, οι δύο θα είχαν επιστρέψει στη Βραζιλία.

October 17, 2017

5 σχόλια


Maraya675663

τέσσερις ή 4 : είναι σωστά καί τά δύο.


XczR7

Εγραψα 4 και μου το έβγαλε λάθος, γιατί;


LEFTERIS235652

Τί εννοεί ο ποιητής; Δε βγαίνει νόημα!


3ZXp5

Δεν καταλαβαινω το λαθος


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

  • Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΆ ή/και να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ή μια αντιγραφή-επικόλληση εδώ..
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.