"Він знайшов вирішення всіх цих проблем."

Переклад:He found solutions to all the problems.

1 рік тому

6 коментарів


rodrumt

he have found the solution to all these problems. How about it? And how could I recoginse what means the "вирішення" word. Is it either singular or plural. In ukrainian it can mean both singular and plural. So just add it as a correct answer.

1 рік тому

deniko
deniko

You're right, вирішення can be both solution or solutions, so that's a good point.

Just substitute "have" with "has" in your sentence and it should be accepted.

1 рік тому

Vital153055

вирішення - одне, чи багато? Він знайшов одне вирішення, чи Він знайшов всі рішення для всіх різних проблем?

8 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

Однозначно мусить приймати варіант із singular. Але кого це цікавить?

5 місяців тому

Midomafetamine

Досі не виправили. Вже починаю звикати до подібного

5 місяців тому

nazar899

Навіщо the? Це ж множина.

3 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.