1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The Germans like the month o…

"The Germans like the month of September."

Fordítás:A németek kedvelik a szeptemberi hónapot.

April 4, 2014

20 hozzászólás


B.Zsuzsa

a "szeptember hónap" miért nem jó???


Kincskereso

A németek szeretik a szeptember hónapot = elfogadta :) bár szerintem nem túl szép fordítás


Niccsi

Én is szeptember hónapot írtam, és nem fogadta el


nandor.nag

Így vagyok én is, pedig el kellene fogadnia.


Fehersolyom

A szeptember egy őszi hónap. A hónap viszont nem szeptemberi, mint ahogy a város sem miskolci. A szeptemberi napok még nem túl hűvösek. Kedvelem a szeptemberi gyümölcsöket. A németek kedvelik a szeptember hónapot. Egy szeptemberben több nap, és sok gyümölcs van, ezért azok szeptemberiek. De nem lehet "szeptemberi" az, amiből csak egy megszámlálható dolog van szeptemberben. Viszont: Kedvelem a szeptemberi időszakot.


KrolyMayer

Nincs "szeptemberi hónap" kifejezés a magyar nyelvben


Jehova1970

Úgy van, ez nem magyar.


fabriczne

Szerintem van. Pl. a szeptemberi hónap napos...


Jehova1970

Ennek se füle se farka, már meg ne haragudj.


fectroll

Szeptemberi hónapot elfogadta, mert helyes.


koromster

A németek szeretik a szeptembert. Elfogadja.


Kincskereso

köszi :) én nem mertem kihagyni a hónapot, majd legközelebb :)


I.hate.juice.

Én azt írtam, hogy a németek szeretik szeptember havát. Magyarul is helyes, és oda-vissza fordítva is.


arterv2

Miért month of ? Ez szeptem bernek a hónapja?


Maminti.

Az a kérdésem, hogy így nem lenne-e helyes: "The Germans like the September". Vagyis, feltétlen kell a "month of September" formula?


vasvariistvan

Esetleg névelő nélkül?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.