"The Germans like the month of September."

Fordítás:A németek kedvelik a szeptemberi hónapot.

April 4, 2014

20 hozzászólás


B.Zsuzsa

a "szeptember hónap" miért nem jó???

April 4, 2014

Kincskereso

A németek szeretik a szeptember hónapot = elfogadta :) bár szerintem nem túl szép fordítás

September 21, 2014

Niccsi

Én is szeptember hónapot írtam, és nem fogadta el

April 6, 2014

nandor.nag

Így vagyok én is, pedig el kellene fogadnia.

April 14, 2014

Fehersolyom

A szeptember egy őszi hónap. A hónap viszont nem szeptemberi, mint ahogy a város sem miskolci. A szeptemberi napok még nem túl hűvösek. Kedvelem a szeptemberi gyümölcsöket. A németek kedvelik a szeptember hónapot. Egy szeptemberben több nap, és sok gyümölcs van, ezért azok szeptemberiek. De nem lehet "szeptemberi" az, amiből csak egy megszámlálható dolog van szeptemberben. Viszont: Kedvelem a szeptemberi időszakot.

April 20, 2017

fabriczne

igen, igen!

April 28, 2014

bumbi82

egyetértek

May 9, 2014

KrolyMayer

Nincs "szeptemberi hónap" kifejezés a magyar nyelvben

May 17, 2014

Jehova1970

Úgy van, ez nem magyar.

December 6, 2014

fabriczne

Szerintem van. Pl. a szeptemberi hónap napos...

May 17, 2014

Jehova1970

Ennek se füle se farka, már meg ne haragudj.

December 6, 2014

fectroll

Szeptemberi hónapot elfogadta, mert helyes.

October 2, 2014

koromster

A németek szeretik a szeptembert. Elfogadja.

September 17, 2014

Kincskereso

köszi :) én nem mertem kihagyni a hónapot, majd legközelebb :)

September 21, 2014

arterv2

Miért month of ? Ez szeptem bernek a hónapja?

February 25, 2015

I.hate.juice.

Én azt írtam, hogy a németek szeretik szeptember havát. Magyarul is helyes, és oda-vissza fordítva is.

January 24, 2016

Maminti.

Az a kérdésem, hogy így nem lenne-e helyes: "The Germans like the September". Vagyis, feltétlen kell a "month of September" formula?

February 17, 2016

vasvariistvan

Esetleg névelő nélkül?

July 14, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.