"NichtalleMenschenhabenKinder."

Çeviri:Bütün insanların çocuğu yok.

1 yıl önce

15 Yorum


cezayirli
cezayirli

"Bütün insanların çocuğu yoktur" nasıl kabul olmaz. Türkçe doğru yazımı bu şekilde olmalı.

1 yıl önce

irfan73267
irfan73267

Bence bu çeviri de bir hata var. Her insanın çocuğu yoktur diye cevrilmelidir.

4 ay önce

irfan73267
irfan73267

Ya da bütün insanlar çocuk sahibi değildir olmalıdır.

4 ay önce

Eralporkun

Her insanın çocuğu yoktur. Doğru olmalı

3 ay önce

meryem174530

Kinder çocuklar demek.ama kabul etmiyır

5 ay önce

humetin

Kimse yok muuuuu !!! Bütün insanların çocuğu yoktur (Kabul edilmiyor!)

5 ay önce

faik776966

cümle plural bir cümle. Menschen haben Kinder ( kinder plural yani çoğul çocuklar olarak kullanılmış.

5 gün önce

Reyhan590688

Kinder çocuklar değil sadece "çocuk"

4 ay önce

faik776966

das ist falsch die kinder = çocuklar ( plural ) das kind = çocuk ( singular )

5 gün önce

humetin

das Kind = Çocuk, die Kinder = Çocuklar

4 ay önce

kuttilinisikamu

"her" tekil bir ifadedir. "her insanın çocuğu yoktur" doğru olmalı.

2 ay önce

Eralporkun

Her tekil bir ifadedir fakat alle tekil bir ifade değildir. Her insanın çocuğu yoktur demek için "nicht jede Meschen haben Kinder" olması gerekirdi. Alle "tüm, hepsi" anlamına gelir, her değil.

2 ay önce

Sevinc224157

"her insanin cocugu olmaz" olmaliydi bencee

2 ay önce

Eralporkun

O zaman Nicht jede Menschen olurdu

2 ay önce

humetin

Nicht alle Menschen, manche haben Kinder. =

Tüm insanların değil, bazılarının çocuğu vardır.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.