"Nicht alle Menschen haben Kinder."

Çeviri:Bütün insanların çocuğu yok.

October 19, 2017

15 Yorum
Tartışma kilitli.


irfan73267

Bence bu çeviri de bir hata var. Her insanın çocuğu yoktur diye cevrilmelidir.


cezayirli

"Bütün insanların çocuğu yoktur" nasıl kabul olmaz. Türkçe doğru yazımı bu şekilde olmalı.


Eralporkun

Her insanın çocuğu yoktur. Doğru olmalı


Sevinc224157

"her insanin cocugu olmaz" olmaliydi bencee


humetin

Nicht alle Menschen, manche haben Kinder. =

Tüm insanların değil, bazılarının çocuğu vardır.


kuttilinisikamu

"her" tekil bir ifadedir. "her insanın çocuğu yoktur" doğru olmalı.


Eralporkun

Her tekil bir ifadedir fakat alle tekil bir ifade değildir. Her insanın çocuğu yoktur demek için "nicht jede Meschen haben Kinder" olması gerekirdi. Alle "tüm, hepsi" anlamına gelir, her değil.


SibanM

"Her insan çocuk sahibi değildir." olmalı.


duygu882860

bütün insanlarin cocugu yoktur demek esasen dunya uzerindeki kimsenin cocugu olmadigi manasina gelir. Türkce olarak dogrusu "her insanin cocugu yoktur" seklinde olmalidir. ya da "her insan cocuk sahibi degildir".


UnPiccoloCuore

Yok, dediğiniz yanlış. Dediğiniz mânâ için “Hiçbir insanın çocuğu yok.” denmesi gerek.


humetin

das Kind = Çocuk, die Kinder = Çocuklar


ecrin539710

Benimkini kabul etti))


nasbil1

Türkçe karşılığı yanlış. "Bütün insanların çocuğu yok olmalıydı"


evki242412

"Bütün insanların çocuğu yoktur" dersek insanlar nasıl çoğalacak,düşündün mü?


fuzy.

Nicht en sonda koyulmasi gerek değilmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.