"The man drinks milk."

Tłumaczenie:Mężczyzna pije mleko.

4 lata temu

7 komentarzy


werka123

Trochę to dziwne bo jak piszę man to tłumaczy mi to jako mężczyzna a przedchwilą przetłumaczyło mi to że jako facet

4 lata temu

AnnaL282

Mi też. Jak piszę mężczyzna to tłumaczy jako facet, a jak piszę facet-mężczyzna. Dziwne....

3 lata temu

LukeFeldge

Czemu tam jest The na początku zdania ?

4 lata temu

Milka227

Dokładni to nie wiem, ale The to znaczy ten, tym, tej, ta, to. Ale nie trzeba tego tłumaczyć.

2 lata temu

Asia47542

Ponieważ jest wymieniony po raz pierwszy.

2 lata temu

Karol880818

Ponieważ chodzi o konkretnego faceta czy mężczyznę :) tak jak to ktoś wyżej podał "ten"

5 miesięcy temu

Monikawide5

Dziwne

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.