"Themandrinksmilk."

Tłumaczenie:Mężczyzna pije mleko.

4 lata temu

6 komentarzy


LukeFeldge

Czemu tam jest The na początku zdania ?

4 lata temu

Milka227

Dokładni to nie wiem, ale The to znaczy ten, tym, tej, ta, to. Ale nie trzeba tego tłumaczyć.

2 lata temu

Asia47542

Ponieważ jest wymieniony po raz pierwszy.

2 lata temu

buskes76
buskes76

Wręcz przeciwnie "the" używamy dla konkretnie określonych (!!!) dla rozmówców osób czy przedmiotów

3 dni temu

Karol880818

Ponieważ chodzi o konkretnego faceta czy mężczyznę :) tak jak to ktoś wyżej podał "ten"

7 miesięcy temu

patryk_2111

Czemu man to facet

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.