Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"In the woods there are large trees."

Çeviri:Ormanda büyük ağaçlar vardır.

0
4 yıl önce

13 Yorum


edessafotograf

In the forest olması gerekmezmi

8
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

İkisi de olur. Forest, woods, jungle hepsinin orman anlamı var; bildiğim kadarıyla "forest" "woods"a göre çok daha geniş bir alan söz konusu olduğunda kullanılıyor, "jungle" ise ağaç yoğunluğu fazla olduğunda...

18
Cevap ver4 yıl önce

HalilERGEN

Woods ve forest farkı ingiliz ve amerikan kullanım farkı olabilir. Jungle ise balta girmemiş orman anlamında.

8
Cevap ver4 yıl önce

ceqirdeq

Woods orman mi? Neden ahsap anlamini ogretip orman anlamini soruyor anlamis degilim!!

3
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

farklı anlamlarını öğrenin diye?!

5
Cevap ver3 yıl önce

HlyaCihangir

:))))

0
Cevap ver1 yıl önce

ArdakanArd

Woods icin "koru" veya "koruluk" daha uygun bir ceviri olmaz mi?

2
Cevap ver3 yıl önce

izzetoner

koruda büyük ağaçlar var. yanlış dedi. :(

0
Cevap ver3 yıl önce

gkay.93

neden ormanları kabul etmedi ?

0
Cevap ver3 yıl önce

ErhanYavuz2

Yahu kadın in i en diye telaffuz ediyor bazen bu tarza lanet ediyorum

0
Cevap ver2 yıl önce

skesici

forest ve jungle ı biliyorum ama in the woods kalıbı ile ilk defa karşılaştım

0
Cevap ver2 yıl önce

MoonUnique

ilk başta wood kelimesini ahşap diye öğretti, şimdi orman diye mi kullanıyoruz?

0
Cevap ver1 yıl önce

fevzi892693

Vardır anlamı veren hangi kelime, anlamadım

0
Cevap ver1 yıl önce