"Ik snap niets."

Vertaling:I do not understand anything.

1 jaar gelden

3 opmerkingen


jefaertsen

verschil tussen anything en nothing

1 jaar gelden

Dutchesse722
Dutchesse722

Nothing betekent niets en anything betekent iets. Not anything betekent ook niets. Omdat je in het Engels niet not nothing kan zeggen, gebruik je 'not anything.' Bv: I have nothing to do = Ik heb niets te doen, maar "I do not have anything to do" = Ik heb niets te doen."

11 maanden geleden

jefaertsen

goede verstaanbare uitleg. Bedankt en hopelijk vergeet ik het niet.

10 maanden geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.