Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Ik snap niets."

Vertaling:I do not understand anything.

9 maanden geleden

3 opmerkingen


jefaertsen

verschil tussen anything en nothing

9 maanden geleden

Dutchesse722
Dutchesse722

Nothing betekent niets en anything betekent iets. Not anything betekent ook niets. Omdat je in het Engels niet not nothing kan zeggen, gebruik je 'not anything.' Bv: I have nothing to do = Ik heb niets te doen, maar "I do not have anything to do" = Ik heb niets te doen."

9 maanden geleden

jefaertsen

goede verstaanbare uitleg. Bedankt en hopelijk vergeet ik het niet.

8 maanden geleden