1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ο άνδρας περιμένει τη γυναίκ…

"Ο άνδρας περιμένει τη γυναίκα του."

Μετάφραση:The man is waiting for his wife.

October 20, 2017

4 σχόλια


panspe

the man is waiting his wife....Γιατι λάθος?


Ioanna678593

Για να θυμάμαι ποια πρόθεση πάει με ποιο ρήμα υπάρχουν κάποιοι ψηφιακοί πόροι που μπορώ να αντλήσω πληροφορίες δωρεάν?


Dimitra956826

Μπορείς να δεις την λίστα σε αυτή την ιστοσελίδα https://www.bedava-ingilizce.com/prepositions/verb_pre.htm ^.^


uoLL8

Ωραία ερώτηση. Ούτε καν μου πέρασε από τη σκέψη κάτι τέτοιο.

Ευχαριστώ Κλεάνθης

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.