"Οάνδραςπεριμένειτηγυναίκατου."

Μετάφραση:The man is waiting for his wife.

πριν από 1 χρόνο

3 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

Για να θυμάμαι ποια πρόθεση πάει με ποιο ρήμα υπάρχουν κάποιοι ψηφιακοί πόροι που μπορώ να αντλήσω πληροφορίες δωρεάν?

πριν από 1 χρόνο

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Μπορείς να δεις την λίστα σε αυτή την ιστοσελίδα https://www.bedava-ingilizce.com/prepositions/verb_pre.htm ^.^

πριν από 1 χρόνο

panspe
panspe

the man is waiting his wife....Γιατι λάθος?

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.