"Ο άνδρας περιμένει τη γυναίκα του."

Μετάφραση:The man is waiting for his wife.

October 20, 2017

4 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

Ioanna678593

Για να θυμάμαι ποια πρόθεση πάει με ποιο ρήμα υπάρχουν κάποιοι ψηφιακοί πόροι που μπορώ να αντλήσω πληροφορίες δωρεάν?

October 20, 2017

Dimitra956826

Μπορείς να δεις την λίστα σε αυτή την ιστοσελίδα https://www.bedava-ingilizce.com/prepositions/verb_pre.htm ^.^


uoLL8

Ωραία ερώτηση. Ούτε καν μου πέρασε από τη σκέψη κάτι τέτοιο.

Ευχαριστώ Κλεάνθης


panspe

the man is waiting his wife....Γιατι λάθος?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.