"O her hayvanı sever."

Çeviri:Sie mag jedes Tier.

October 20, 2017

20 Yorum
Tartışma kilitli.


SteffiBookworm

Er/Sie/Es mag/liebt jedes Tier.
Er/Sie/Es mag alle Tiere.


erbilhakkicabuk

Bence de bu şekilde olmalı


simsizBiri1

Jede mi jedes mi neye göre belirleniyor


Fatih27397

Nominativde, Artikeli der olanlarda jeder Artikeli die olanlarda jede Artikeli das olanlarda jedes Artikeli die (plural/çoğul) olanlarda jede Olur genitivde akkusativde ve dativde değişiyor internetten tablosuna bakabilirsin


WatanTr

Niye er i kabup etmiyor ki ?


sonterekeme

Neden alle olmuyor bir bilen yok mu bu ne karmasa arkadaş


SteffiBookworm

alle + çoğul - alle Tiere
jeder/jede/jedes + tekil - jedes Tier


Yusuf12613

danke fray Steffi.


sonterekeme

sağol bir tanede lingot verdim açıklaman için


beyza151254

Alle bütün demek cumleye gore kabul etmemis olabilir


TheOzy

Er mag jede Tier de dogru olabilir


TCEmreTuncer

Jede her alle tüm bütün anlamına gelir


indiyana1

Jedes yerine alle olmazmi


Sude_Arslan

sie kelimesi yerine er yazdım kabul etmedi.


KadirKIZIL2

şıklarda Tiere yok ki bizim de yazma imkanı yok


MEfecim

Neden jedes yi kabul etmedi Jedes olmalymış


kaya737342

Cinsiyet belitilmemesine rağmen sie yerine er yazınca kabul olmuyor, bukadar kendini öven bir uygulama için çok acemice bir eksiklik...


ali584421

Neden' ich mag jede das tier 'cevabini kabul etmedi bilen var mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.