Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ist der Käse alt?"

Çeviri:Peynir bayat mı?

9 ay önce

3 Yorum


Akn781801

eğer altı eski olarak öğretiyorsanız bunın cevabı bu peynir eski mş olur

9 ay önce

SerkanTa6

Alt :eski yaşlı bayat anlamlarinda kullaniliyormus

3 ay önce

Mustafa.40
Mustafa.40

"Peynir eski mi?" Dedim kabul etmedi. Muhtemelelen "eski" peynir için kullanılmaz peynir için "bayat" kullanılır diye düşünülmüştür. Ama örneğin bir markettesiniz ve eski ve yeni kaşar var. Eski kaşarı işaret ederek bu soruyu soramazmısınız. Yanlış mı olur ?

2 ay önce