1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The men eat a strawberry."

"The men eat a strawberry."

Traducere:Bărbații mănâncă o căpșună.

April 4, 2014

20 de comentarii


Sashabetis

Ce propozitie frateasca)) Cum pot mai multi barbati sa manance numai o capsuna?)


zuzulete471

Pai man si men se aud la fel…


fantomitzah

Nu se aud la fel. Am explicat aici diferența de pronunție.
În plus, sunteți atenți și la forma verbului ca să știți dacă e persoana a treia singular (cu ”s” la final) sau plural (fără ”s” la final).


Vasile307217

Cum poate fi real ca bărbații să mănânce o căpșună .....mai corect bărbații mănâncă căpșuni ...


geo323984

Ai dreptate...nu am fost atent la verb


Alexandru976582

Cam mare.căpsuna! ;)))


AlinaNicol3

De ce dau de doua ori cuvantul capsuna ?ca indiferent pe care o alegi e corect


Dorin27

Și cum o împart? Chiar credeți că întâlnim în viața de zi cu zi asemenea inepție?


crative312

The si a au aceisi pronuntie


Bibi_Gigi

Nu inteleg faza cu MEN si MAN.


ioanaMIH

MEN=PLURAL MAN=SINGULAR


BIbixxx1

Man-singular, men-plural. La fel e si la feminin (woman/women) Ca sa le deosebesti te uiti la sfarsitul verbului si daca are "s" la final este singular, iar daca nu are e la plural


ionradoi1

păi am vazut la alta limba un capitol întreg cu roți


kammy31142

the men eat a straberry


NICA306816

Am raspuns corect care este problema?


nicoaraanc1

Pov: in duolingo cand se aude men sau women nu scrie man si woman ca eu stiu ca, capsuna se imparte in doua


LenusIovan

Pronuntia a fost pentru singular, nu pentru plural


NicoFlav1

Propozitia asta e cam... sus

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.