"Tele van jó tulajdonságokkal."

Fordítás:It is full of good qualities.

1 éve

24 hozzászólás


WiedermannD

Mi van tele jó tulajdonságokkal? Egy kancsó, vagy egy ember? She, he, one man, etc.

1 éve

deakili

Igazad van nekem a he is...-t nem fogadta el.

1 éve

SmuelSoma

Nekem sem, mert a készítők szűk látókörűek. ... és nem először

11 hónapja

Tarnai

Úgy veszem, hogy buta megjegyzésed rossz pillanatban született.

9 hónapja

SmuelSoma

Miért buta és mi a jó pillanat?

9 hónapja

ArPI72

Én she is full of - ot irtam, elutasitotta

11 hónapja

wolpone

he-vel nekem se fogadta el.....mi ez ha nem direkt hiba adás?????

1 éve

JozsefPap

Miért nem jó a személyre? He is...

1 éve

Farkas_Zoltaan

A nő vagy a férfi (she, he) nem lehet tele jó tulajdonságokkal?!

1 éve

SmuelSoma

Azért nem fogadta el, mert gyökér.

1 éve

GergelyTak14

He is...? Miért nem jó? Jelentettem

1 éve

IldikPiber

Én is jelentettem!

1 éve

GergelyTak14

He/she is....?

1 éve

ArPI72

(látom ez sokat panaszolt szitu)

11 hónapja

ImreFik

Személyre nekem sem fogadta el

1 éve

wolfi111

in my opinion he (she or it) would have had been a good answer too. ( légyszives javítsatok ki, ha nem helyesen írtam le ezt)

1 éve

LaszloBercesi

Már sokadszor futok bele... Fogadja már el az elfogadási felelős hogy élőlény is lehet tele jó tulajdonságokkal!

1 éve

Cseresznyeskert

he is full of good qualities .. miért nem jó?

1 éve

kate676155

He is... miért nem jó?

1 éve

IldikPiber

És a SHE is....? JELENTETTEM!

1 éve

wolpone

....itt a program kb. arra játszik hogy bármi áron de hibázzak....amúgy nem reklamálok mert "ajándék lónak ne nézd a fogát"..... nekem is a he-t nem fogadta el....D

10 hónapja

drugeth

Tulajdonság szerintem "ability" kedves duolingo..

2 hónapja

ULJh2

Lehet, hogy abbahagyom a duolingot, ha az ilyen többször jelzett nyilvánvaló hibákat hónapokig nem javítja ki senki!

10 hónapja

KovcsJzsef15

Egy tárgy nem lehet tele jó tulajdonságokkal, de egy személy igen, mivel a tulajdonság csak személyekre vonatkozik. A tárgynak műszaki kritériumai vannak, mint minőség, használhatóság,szilárdság stb. Ezért a "He/she is full of good qualities" személyre kell, hogy vonatkozzon.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.