"Tele van jó tulajdonságokkal."

Fordítás:It is full of good qualities.

October 21, 2017

22 hozzászólás


WiedermannD

Mi van tele jó tulajdonságokkal? Egy kancsó, vagy egy ember? She, he, one man, etc.

October 21, 2017

deakili

Igazad van nekem a he is...-t nem fogadta el.

October 29, 2017

SmuelSoma

Nekem sem, mert a készítők szűk látókörűek. ... és nem először

March 23, 2018

Tarnai

Úgy veszem, hogy buta megjegyzésed rossz pillanatban született.

April 29, 2018

SmuelSoma

Miért buta és mi a jó pillanat?

May 5, 2018

ArPI72

Én she is full of - ot irtam, elutasitotta

March 25, 2018

wolpone

he-vel nekem se fogadta el.....mi ez ha nem direkt hiba adás?????

January 23, 2018

JozsefPap

Miért nem jó a személyre? He is...

October 31, 2017

Farkas_Zoltaan

A nő vagy a férfi (she, he) nem lehet tele jó tulajdonságokkal?!

November 9, 2017

SmuelSoma

Azért nem fogadta el, mert gyökér.

December 5, 2017

GergelyTak14

He is...? Miért nem jó? Jelentettem

December 21, 2017

IldikPiber

Én is jelentettem!

February 11, 2018

GergelyTak14

He/she is....?

December 21, 2017

ArPI72

(látom ez sokat panaszolt szitu)

March 25, 2018

ImreFik

Személyre nekem sem fogadta el

December 17, 2017

wolfi111

in my opinion he (she or it) would have had been a good answer too. ( légyszives javítsatok ki, ha nem helyesen írtam le ezt)

December 22, 2017

LaszloBercesi

Már sokadszor futok bele... Fogadja már el az elfogadási felelős hogy élőlény is lehet tele jó tulajdonságokkal!

January 31, 2018

Cseresznyeskert

he is full of good qualities .. miért nem jó?

February 10, 2018

kate676155

He is... miért nem jó?

February 11, 2018

IldikPiber

És a SHE is....? JELENTETTEM!

February 11, 2018

wolpone

....itt a program kb. arra játszik hogy bármi áron de hibázzak....amúgy nem reklamálok mert "ajándék lónak ne nézd a fogát"..... nekem is a he-t nem fogadta el....D

March 28, 2018

drugeth

Tulajdonság szerintem "ability" kedves duolingo..

December 4, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.