"Tele van jó tulajdonságokkal."

Fordítás:It is full of good qualities.

10/21/2017, 11:15:59 AM

24 hozzászólás


WiedermannD

Mi van tele jó tulajdonságokkal? Egy kancsó, vagy egy ember? She, he, one man, etc.

10/21/2017, 11:15:59 AM

deakili

Igazad van nekem a he is...-t nem fogadta el.

10/29/2017, 9:26:08 AM

SmuelSoma

Nekem sem, mert a készítők szűk látókörűek. ... és nem először

3/23/2018, 9:47:15 AM

Tarnai

Úgy veszem, hogy buta megjegyzésed rossz pillanatban született.

4/29/2018, 10:44:11 PM

SmuelSoma

Miért buta és mi a jó pillanat?

5/5/2018, 10:06:46 AM

ArPI72

Én she is full of - ot irtam, elutasitotta

3/25/2018, 5:42:53 AM

wolpone

he-vel nekem se fogadta el.....mi ez ha nem direkt hiba adás?????

1/23/2018, 3:28:30 PM

JozsefPap

Miért nem jó a személyre? He is...

10/31/2017, 4:44:32 AM

Farkas_Zoltaan

A nő vagy a férfi (she, he) nem lehet tele jó tulajdonságokkal?!

11/9/2017, 9:52:19 PM

SmuelSoma

Azért nem fogadta el, mert gyökér.

12/5/2017, 11:00:33 AM

GergelyTak14

He is...? Miért nem jó? Jelentettem

12/21/2017, 5:53:42 PM

IldikPiber

Én is jelentettem!

2/11/2018, 5:00:45 PM

GergelyTak14

He/she is....?

12/21/2017, 5:56:23 PM

ArPI72

(látom ez sokat panaszolt szitu)

3/25/2018, 5:46:00 AM

ImreFik

Személyre nekem sem fogadta el

12/17/2017, 1:24:03 PM

wolfi111

in my opinion he (she or it) would have had been a good answer too. ( légyszives javítsatok ki, ha nem helyesen írtam le ezt)

12/22/2017, 7:52:51 AM

LaszloBercesi

Már sokadszor futok bele... Fogadja már el az elfogadási felelős hogy élőlény is lehet tele jó tulajdonságokkal!

1/31/2018, 8:21:39 PM

Cseresznyeskert

he is full of good qualities .. miért nem jó?

2/10/2018, 5:45:09 PM

kate676155

He is... miért nem jó?

2/11/2018, 12:58:36 PM

IldikPiber

És a SHE is....? JELENTETTEM!

2/11/2018, 5:01:48 PM

wolpone

....itt a program kb. arra játszik hogy bármi áron de hibázzak....amúgy nem reklamálok mert "ajándék lónak ne nézd a fogát"..... nekem is a he-t nem fogadta el....D

3/28/2018, 6:45:02 AM

drugeth

Tulajdonság szerintem "ability" kedves duolingo..

12/4/2018, 5:49:20 AM

ULJh2

Lehet, hogy abbahagyom a duolingot, ha az ilyen többször jelzett nyilvánvaló hibákat hónapokig nem javítja ki senki!

3/29/2018, 7:33:34 PM

KovcsJzsef15

Egy tárgy nem lehet tele jó tulajdonságokkal, de egy személy igen, mivel a tulajdonság csak személyekre vonatkozik. A tárgynak műszaki kritériumai vannak, mint minőség, használhatóság,szilárdság stb. Ezért a "He/she is full of good qualities" személyre kell, hogy vonatkozzon.

2/5/2018, 6:07:56 PM
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.