1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Çikolata iyi."

"Çikolata iyi."

Çeviri:Schokolade ist gut.

October 22, 2017

9 Yorum


mert507921

Sırf şukulata diyisini tekrar dinlemek icin tekrarliyorum :D


umut180226

ist burada nasil bir gorev yapiyor acaba


hasan280017

Almancada normal cumle yapisi Özne-Fiil-Sıfat olarak kurulur eyer schokolade gut dersen fiilsiz kaliyor ve cumle bozuk oluyor cunku burda schokolade özne gut ise sıfat dolayisiyla (ist-olmak ) fiili kullanılıyor


SteffiBookworm

İyi çikolata - gute Schokolade
Çikolata iyi(dir) - Die Schokolade ist gut.
veya
Schokolade ist gut.


Dila36

Ingilizedeki is gorevini goruyor


Aleyna603208

İst cok manasizz Sukulata gut olmaliii =O


Dila36

Sen ingilizcede chocolate is good mu yoksa chocolate good mu diyorsun?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.