"Crime does not pay."

Μετάφραση:Το έγκλημα δεν αποδίδει.

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


LalosDim

Το pay σημαίνει και πληρωμή. Και αυτή τη φράση την λέμε και ετσι στην Ελλάδα. Δεν είναι λάθος. Ή όχι;

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Πιστεύω ότι αν το λέμε έτσι (το έγκλημα δεν πληρώνει) το λέμε όχι γιατί είναι σωστό στα ελληνικά αλλά γιατί κάνουμε μία απλή μετάφραση. Η λέξη "αποδίδει" μου φαίνεται πολύ πιο σωστή για την απόδοση :) της φράσης...

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

Τι σημαίνει στα ελληνικά "Το έγκλημα δεν αποδίδει"?

πριν από 1 μήνα

panspe
panspe

ισα ισα...που πληρωνει και αποδιδει....τ βλεπουμε καθημερινα σημερα

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.