"How is your mother?"

Μετάφραση:Πώς είναι η μητέρα σου;

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


vicky205955

Πως είναι η μάνα σου?Γιατί είναι λάθος???Παρακαλώ να το διορθώσετε, μάνα μητέρα μαμά...

πριν από 1 χρόνο

Xrysafenia2

Το πήρε για λάθος καθώς υπάρχει διαφορά στην μετάφραση. Το mother σημαίνει μητέρα ενώ το mum σημαίνει μαμά. Το μάνα μάλλον δεν θα υπάρχει στην βάση των απαντήσεων. Γενικά όμως να μην χρησιμοποιείτε ανεπίσημες φράσεις, φράσεις τις καθομιλουμένης ή ποιητικές φράσεις γιατί το duolingo δεν τις αναγνωρίζει.

πριν από 1 μήνα

Ioanna678593
Ioanna678593

"Τι κάνει η μητέρα σου;" είναι η ελεύθερη μετάφραση που όμως δεν την δέχεται

πριν από 8 μήνες

Xrysafenia2

Είναι προτιμότερο να μην γράφετε την ελεύθερη μετάφραση αλλά να κάνετε την ακριβή μετάφραση της φράσης ώστε να είναι σίγουρο πως το duolingo θα το δεχτεί ως σωστό.

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.