1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "How is your mother?"

"How is your mother?"

Μετάφραση:Πώς είναι η μητέρα σου;

October 22, 2017

4 σχόλια


vicky205955

Πως είναι η μάνα σου?Γιατί είναι λάθος???Παρακαλώ να το διορθώσετε, μάνα μητέρα μαμά...


[απενεργοποιημένος χρήστης]

    Το πήρε για λάθος καθώς υπάρχει διαφορά στην μετάφραση. Το mother σημαίνει μητέρα ενώ το mum σημαίνει μαμά. Το μάνα μάλλον δεν θα υπάρχει στην βάση των απαντήσεων. Γενικά όμως να μην χρησιμοποιείτε ανεπίσημες φράσεις, φράσεις τις καθομιλουμένης ή ποιητικές φράσεις γιατί το duolingo δεν τις αναγνωρίζει.


Ioanna678593

    "Τι κάνει η μητέρα σου;" είναι η ελεύθερη μετάφραση που όμως δεν την δέχεται


    [απενεργοποιημένος χρήστης]

      Είναι προτιμότερο να μην γράφετε την ελεύθερη μετάφραση αλλά να κάνετε την ακριβή μετάφραση της φράσης ώστε να είναι σίγουρο πως το duolingo θα το δεχτεί ως σωστό.

      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.