"Ben süt içerim."

Çeviri:I drink milk.

4 yıl önce

13 Yorum


zen_54

neden I am olmadı

4 yıl önce

omercito
omercito

"am, is, are" olmak(to be) fiilinin geniş zaman çekimleridir. Türkçeye genelde "-dır" şeklinde çevrilebilir.

I am a student. = Ben bir öğrenciyim(DİR).

I am not there. = Ben orada değilim(DİR).

Örnekte ise içmek(to drink) fiili kullanılıyor.

I drink milk. = Ben süt içerim.

4 yıl önce

TunahanVur

l am =benim demek // benim sut içmek dogru cumle olmaz o yuzden oyle

1 yıl önce

osman305270

Ben sut icerim.ingilizcesini yazarmisiniz

2 yıl önce

Whoam4

I dirnk milk

1 yıl önce

yusif975843

Nasil yapdin |

1 yıl önce

beyza769345

I dirink milk

1 yıl önce

Grkem794804

Sırasını yanlış yapmışım

3 yıl önce

GlseDuruSo

Çok kolay bu sorular

1 yıl önce

dragotreis

Drink içmek eylemini yerine getirmek demektir. Bir hareket bir aksiyon durumudur. Am, is, are ise bir şeyin ya da bir kimsenin hangi durumda olduğunu ya da bulunduğunu bildiren eylem göstermeyen yardımcı fiillerdir. I am a doktor=doktor olma durumu I don't like doctors=ben doktorları sevmem bir eylemdir.

1 yıl önce

yusif975843

Yahu biri bana yardim etsin i am yazilmiyor onu nasil bula bilorim

1 yıl önce

beyzaoffic

Sonunda doğru yaptım

1 yıl önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.