1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben süt içerim."

"Ben süt içerim."

Çeviri:I drink milk.

April 4, 2014

15 Yorum


zen_54

neden I am olmadı


omercito

"am, is, are" olmak(to be) fiilinin geniş zaman çekimleridir. Türkçeye genelde "-dır" şeklinde çevrilebilir.

I am a student. = Ben bir öğrenciyim(DİR).

I am not there. = Ben orada değilim(DİR).

Örnekte ise içmek(to drink) fiili kullanılıyor.

I drink milk. = Ben süt içerim.


TunahanVur

l am =benim demek // benim sut içmek dogru cumle olmaz o yuzden oyle


EdaJesensk

My benim demek I'm geniş zamanda kuklanılan olmak fiili.


osman305270

Ben sut icerim.ingilizcesini yazarmisiniz


GlseDuruSo

Çok kolay bu sorular


Grkem794804

Sırasını yanlış yapmışım


dragotreis

Drink içmek eylemini yerine getirmek demektir. Bir hareket bir aksiyon durumudur. Am, is, are ise bir şeyin ya da bir kimsenin hangi durumda olduğunu ya da bulunduğunu bildiren eylem göstermeyen yardımcı fiillerdir. I am a doktor=doktor olma durumu I don't like doctors=ben doktorları sevmem bir eylemdir.


yusif975843

Yahu biri bana yardim etsin i am yazilmiyor onu nasil bula bilorim


beyzaoffic

Sonunda doğru yaptım


Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız


ilayda266525

Bu cümleyi nasıl yapamıyonuz hayret

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.