1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben süt içerim."

"Ben süt içerim."

Çeviri:I drink milk.

April 4, 2014

30 Yorum


zen_54

neden I am olmadı


omercito

"am, is, are" olmak(to be) fiilinin geniş zaman çekimleridir. Türkçeye genelde "-dır" şeklinde çevrilebilir.

I am a student. = Ben bir öğrenciyim(DİR).

I am not there. = Ben orada değilim(DİR).

Örnekte ise içmek(to drink) fiili kullanılıyor.

I drink milk. = Ben süt içerim.


smoke728871

senin. sevgilimi var


smoke728871

senin. sevgilimi var


smoke728871

senin. sevgilimi var


smoke728871

senin. sevgilimi var


osman305270

Ben sut icerim.ingilizcesini yazarmisiniz


GlseDuruSo

Çok kolay bu sorular


DefneBayat

Bence duolingo çok iyi bir uygulama


Grkem794804

Sırasını yanlış yapmışım


denizehrab

Birinin yeri yanlıs olunca"Tüh bu doğru değil " Diyor


dragotreis

Drink içmek eylemini yerine getirmek demektir. Bir hareket bir aksiyon durumudur. Am, is, are ise bir şeyin ya da bir kimsenin hangi durumda olduğunu ya da bulunduğunu bildiren eylem göstermeyen yardımcı fiillerdir. I am a doktor=doktor olma durumu I don't like doctors=ben doktorları sevmem bir eylemdir.


yusif975843

Yahu biri bana yardim etsin i am yazilmiyor onu nasil bula bilorim


beyzaoffic

Sonunda doğru yaptım


Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız


Jiar_mitanni

Nasıl üye olabilirim


YunusEmre643175

Ben I m yazdım diye kabul etmedi


Hatice91733

Yazının altta olusan çizgisinden nasıl kurtulabilirim.Yazılım hatası oluyor.Kabul etmiyor.Bu durumdan şikayetçiyim.


_.-YesPanda-._

Yaw başlarım böyle işe


bar590468

Ay kelimesini almiyor


sadjCi

The yadim diye kabul etmedi


irem1714

Neden i drink THE milk kullanamıyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.