Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın oğlunun koşmasına izin verdi."

Çeviri:The woman let her son run.

4 yıl önce

6 Yorum


Chotanak

running kullanabiliyor muyuz?

4 yıl önce

omercito
omercito

Hayır, kullanamyız. Şu sayfaya "let" ve "allow" ile ilgili bir yorum bırakmıştım, orayı inceyebilirsiniz.

comment/2492726

4 yıl önce

hilal___lcy

peki 'run' fiilinin s takısı alması gerekmez mi?

4 yıl önce

receptoklu

Ben burayi anlamadim ... Jog kosmak anlamina geliyor fakat kelimenin ustune tiklayinca kosmak fiilini run olarak gosteriyor .. Ve .. Jog fiili kendisine taki almiyor mu ? Ben " the woman let her son to jog .. Yazdim ... Cunku iki tane fiil var diye ... Jog fiilinden bahaedebilirmiyiz biraz

4 yıl önce

ndizdar
ndizdar

To run kabul edilmedi neden anlatabilir misiniz?

3 yıl önce

Murat763811

To sell koşmak demek mi ? Nasıl doğru cevapıolur?

2 yıl önce