1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın oğlunun koşmasına izin…

"Kadın oğlunun koşmasına izin verdi."

Çeviri:The woman let her son run.

April 4, 2014

13 Yorum


GlayCazgrK

Bu cümlede let neden ''s'' almıyor


rDenizOner

Ben de aynı noktaya takıldım.


AhmetOkyay6

Geçmiş zaman olduğu için let fiilinin 2. hali kullanılır. Let, let, let


Ucerking

"Verdi"dediği için. Veriyor ya da verir deseydi o zaman "lets" olurdu.


ndizdar

To run kabul edilmedi neden anlatabilir misiniz?


GlayCazgrK

Let fiili üçüncü tekil şahıslarda she ve he de ''s'' Grandmother da ''s'' alırken neden The teacher da ''s'' almaz anlayamıyorum


Dijen3

to run neden yanlış diyor.


Chotanak

running kullanabiliyor muyuz?


omercito

Hayır, kullanamyız. Şu sayfaya "let" ve "allow" ile ilgili bir yorum bırakmıştım, orayı inceyebilirsiniz.

comment/2492726


receptoklu

Ben burayi anlamadim ... Jog kosmak anlamina geliyor fakat kelimenin ustune tiklayinca kosmak fiilini run olarak gosteriyor .. Ve .. Jog fiili kendisine taki almiyor mu ? Ben " the woman let her son to jog .. Yazdim ... Cunku iki tane fiil var diye ... Jog fiilinden bahaedebilirmiyiz biraz


Murat763811

To sell koşmak demek mi ? Nasıl doğru cevapıolur?


TanEr767552

Let allow bunların hangisi izin vermek hangisi izin almak


gkhanKREKE

Oğlunun'' kelimesi his olması gerekmez mi? Ve kadın kelimesi neden ''s'' takısı konuşmamış?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.