1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın oğlunun koşmasına izin…

"Kadın oğlunun koşmasına izin verdi."

Çeviri:The woman let her son run.

April 4, 2014

20 Yorum


GlayCazgrK

Bu cümlede let neden ''s'' almıyor


AhmetOkyay6

Geçmiş zaman olduğu için let fiilinin 2. hali kullanılır. Let, let, let


Ucerking

"Verdi"dediği için. Veriyor ya da verir deseydi o zaman "lets" olurdu.


rDenizOner

Ben de aynı noktaya takıldım.


ndizdar

To run kabul edilmedi neden anlatabilir misiniz?


mgkvk

Her fiil arasini kurmak icin to kullanilmaz bazen ing eki bazen to bazen de direk gelebilir bu fiilden fiile degisir


Dijen3

to run neden yanlış diyor.


GlayCazgrK

Let fiili üçüncü tekil şahıslarda she ve he de ''s'' Grandmother da ''s'' alırken neden The teacher da ''s'' almaz anlayamıyorum


Meral498997

Let fiili ya da tüm fiiller, geniş zaman olumlu düz cümlede (simple present tense ) 3.tekil şahıslarda "s" takısı alır. Bu cümlede "s" takısı almadıysa, yardımcı fiil olarak have/has, will, shall, can, must ve bunların past hali kullanılmadıysa bu cümlenin past tense(geçmiş zaman) olumlu düz cümlesi olduğu anlaşılıyor.Umarım yardımcı olmuştur.


lk1xTP

allow izin vermek değil mi


AmineTrk2

1 canım tek kaldi


Chotanak

running kullanabiliyor muyuz?


omercito

Hayır, kullanamyız. Şu sayfaya "let" ve "allow" ile ilgili bir yorum bırakmıştım, orayı inceyebilirsiniz.

comment/2492726


receptoklu

Ben burayi anlamadim ... Jog kosmak anlamina geliyor fakat kelimenin ustune tiklayinca kosmak fiilini run olarak gosteriyor .. Ve .. Jog fiili kendisine taki almiyor mu ? Ben " the woman let her son to jog .. Yazdim ... Cunku iki tane fiil var diye ... Jog fiilinden bahaedebilirmiyiz biraz


Murat763811

To sell koşmak demek mi ? Nasıl doğru cevapıolur?


TanEr767552

Let allow bunların hangisi izin vermek hangisi izin almak


melek718946

To run neden kabul edilmiyor o da mi samimiyetle ilgili


The.Dadash

"The woman allowed her son run" neden kabul edilmiyor


milaconic

Dogru yazdigim halde yanlis diyor :(


Adil889770

i think the correct translation should be (The woman lets her son run.)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.