"My sister goes swimming in the morning."

Μετάφραση:Η αδελφή μου πηγαίνει για κολύμπι το πρωί.

πριν από 1 χρόνο

2 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

"Η αδερφή μου πηγαίνει να κολυμπήσει το πρωί" έκανα αναφορά και πρότεινα ότι πρέπει να γίνει δεκτή η μετάφραση μου. Κάνω κάτι λάθος? Στην καθομιλουμένη πηγαίνω να+δράση ρήματος είναι και όχι για+δραστηριότητα σε ουσιαστικό

πριν από 1 χρόνο

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Δεν νομίζω πως η φράση πήγαινω για + ουσιαστικό είναι λάθος,κυρίως γιατί είναι ένας αρκετά συνηθισμένος σχηματισμός. Ίσως κάποιος να τον συναντά λιγότερο συχνά σε επίσημα κείμενα, αλλά πιστεύω πως όλοι οι φυσικοί ομιλητές ακούμε και βλέπουμε συχνά (αν όχι συνέχεια) φράσεις όπως για κολύμπι/δουλειά/ύπνο/κυνήγι/ψάρεμα/φαγητό/μάθημα/διακοπές/τρέξιμο/περπάτημα κτλ. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα είναι πιο συχνή η χρήση αυτού του σχηματισμού από του πηγαίνω να + ρήμα (π.χ. Πηγαίνω για ύπνο αντί για Πηγαίνω να κοιμηθώ) ^.^

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.