"She is not a girl."

Vertaling:Zij is geen meisje.

4 jaar gelden

2 opmerkingen


Fathurr

Why it is not "zij is geen een meisje"?

4 jaar gelden

AlsEenPoffertje
AlsEenPoffertje
Mod

"geen" is gebruikt wanneer je een onbepaald lidwoord of meervoud woord hebt, en "niet" is gebruikt wanneer een woord voorafgegaan door een bepaald lidwoord of bezittelijk voornaamwoord wordt of er is geen naamwoord. Bijvoorbeeld:

  • She is not a girl. = Zij is geen meisje.
  • They are not girls. = Zij zijn geen meisjes.
  • She is not the girl. = Zij is niet het meisje.
  • She is not his girl. = Zij is niet zijn meisje.
  • She does not see it. = Zij ziet het niet.
3 jaar gelden

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.