1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O, gökyüzünde duman gördü."

"O, gökyüzünde duman gördü."

Çeviri:She saw smoke in the sky.

April 4, 2014

7 Yorum


ahaltindis

a smoke dediğimizde de kabul etmesi gerekmez mi?


omercito

"Smoke", "duman" anlamı ile kullanıldığında uncountable/sayılamayan bir noun/isimdir. Bu yüzden "a smoke (bir duman)", "two smokes (iki duman)", vs. şeklinde kullanılırsa hatalı olur.


baba36

Anlaşılır ve güzel açıklama olmuş. ''smoke'' yerine ''the smoke'' olması gerekmez mi?


serdaro81

Koyulabilir ama the koyarsak-o gökyüzünde dumanı gördü- olur


uurc4

He she it olunca s takısı alıyordu burda neden alınmıyor


smeyyezl20

'gördü' dediği için bu cümlede geçmiş zaman ve fiilin 2.hali kullanılmış. s takısı geniş zamanda kullanılır. 'görür' deseydi s takısı getirebilirdik.


mirem286645

He veya she ayni degil mi?Neden benim He yanliş yorumlanmiş?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.