1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάρι…

"Ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος είναι μήνες του χρόνου."

Μετάφραση:January and February are months of the year.

October 23, 2017

10 σχόλια


Nektarios755637

Το άρθρο the που είναι??


jaye16

Δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σας. Να είστε πιο συγκεκριμένοι.


NikosSerb

Στην προταση "Ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος είναι μήνες του χρόνου" απο κατω, βλεπαμε το (παραπλανησε;) "The" .
Δηλαδη, "THE January and THE February are months of the year". Και την πατησαμε. Στην Ελλαδα λεμε Ο>The ;;


fts710

Έχει 3 επιλογες . Η πρώτη και η δεύτερη θεωρειτε λαθως ενω η τρίτη σωστή. Ωμος η δεύτερη (που θεωρείται λαθος ) επιλογή ειναι ακριβώς ιδια με την τριτη. Ειναι φανερο το λαθος και δεν σου διμιουργει πρόβληματιζμο ωμος σε καθυστέρηση και σου ακυρωνει το σερι σωστον απαιτήσεων.


fts710

Απαντήσεων *


vag728624

Λείπει το άρθρο the


9zme4

Το ίδιο απαντάω γιατί με μπερδεύεται


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας. Αυτό θα μας βοηθήσει επίσης να αποκλείσουμε τυχόν τεχνικά προβλήματα με την πρόταση.

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ .

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.