"Nincs válaszom."

Fordítás:I do not have an answer.

4 éve

13 hozzászólás


KittiPerl

A tagadás haven't lenne, nem? Itt azt írja, have no.

4 éve

MaryAnn007

haven't a have got tagadásánál használatos Pl. I haven't got any money. Got nélkül kell a do vagy does segédige.

4 éve

Blanka969048

Miért answers miért nem jó simán az answer

2 éve

DemeterCsenge1

I haven't got answer miert nem jo?

3 éve

LaszloHorvath002

my answer is do not have? nem jó?

4 éve

AntalGabriella

Kijelento mondatban az alany az elso szo. Ebben a leforditando mondatban az I vagyis az en az alany. En nem birtokolok valaszt. Utana jon a segedige mert tagadas es utana az ige,

4 éve

Metatron36

Köze nincs hozzá

3 éve

cet423

"I have no answer" ezt is elfogadta

3 éve

Nonszi66

Mièrt nem fogadja el a haven't alakot?

3 éve

Metatron36

Mert nem jó. A have tagadása a don't have. A have got tagadása a haven't got. A haven't alakot magában csak present perfect-ben használjuk, pl: I haven't been able

3 éve

sebesbal

Nekem ezt elfogadta: "I have no answers.", mert ez állt a nyelvemre. Régóta keresek rá választ, hogy ez a "I have no..." szerkezet honnét a fenéből jön, és formálisnak is megfelel vagy csak informális.

2 éve

Laci621485

a helyes válaszban többesszámot használ "answers" tehát az nem jó

1 éve

HeringDomi

I don't have any answer. Ez miért nem jó?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.