"WirleseneineSpeisekarte."

Çeviri:Biz bir menü okuyoruz.

1 yıl önce

2 Yorum


pochemuchka1890

"Biz bir menüyü okuyoruz" demek için ne demek gerekiyor?

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

https://forum.duolingo.com/comment/13339297
"...Ich esse eine Orange. = (Bir) portakal yerim. ("bir portakalı yerim" de kabul edilebilir, ama akkusatif olması illa böyle çevrileceğini göstermez. Türkçede bu ifade sadece bazı özel durumlarda kullanılır. Türkçede ismin -i halini sadece "belirli" şeyler için kullanıyoruz. Halbuki Almancada bir fiil "akkusatif" nesne gerektiriyorsa, belirsiz nesne de akkusatif halde olur.)..."

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.