1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Vorher aß er die Erdbeere."

"Vorher er die Erdbeere."

Çeviri:Daha önce o çileği yedi.

October 24, 2017

3 Yorum


Veronika439229

Burada gerçekten bir hata var. "Vorher aß er die Erdbeere." = "Daha önce çileği yedi." "Daha önce çilekleri yedi."= "Vorher aß er die Erdbeeren." Singular / Plural farkı var. Lütfen düzeltin! (Rapor da ettim, ama bir şey olmadı.)


Veronika439229

Burada gerçekten bir hata var. "Vorher aß er die Erdbeere." = "Daha önce çileği yedi." "Daha önce çilekleri yedi."= "Vorher aß er die Erdbeeren." Singular / Plural farkı var. Lütfen düzeltin! (Rapor da ettim, ama bir şey olmadı.)


humetin

die Erdbeere - die Erdbeeren

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.