"Vorher aß er die Erdbeere."

Çeviri:Daha önce o çilekleri yedi.

11 ay önce

3 Yorum


Veronika439229

Burada gerçekten bir hata var. "Vorher aß er die Erdbeere." = "Daha önce çileği yedi." "Daha önce çilekleri yedi."= "Vorher aß er die Erdbeeren." Singular / Plural farkı var. Lütfen düzeltin! (Rapor da ettim, ama bir şey olmadı.)

11 ay önce

Veronika439229

Burada gerçekten bir hata var. "Vorher aß er die Erdbeere." = "Daha önce çileği yedi." "Daha önce çilekleri yedi."= "Vorher aß er die Erdbeeren." Singular / Plural farkı var. Lütfen düzeltin! (Rapor da ettim, ama bir şey olmadı.)

11 ay önce

humetin

die Erdbeere - die Erdbeeren

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.