Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Vorher aß er die Erdbeere."

Translation:Daha önce o çilekleri yedi.

0
9 months ago

3 Comments


Veronika439229

Burada gerçekten bir hata var. "Vorher aß er die Erdbeere." = "Daha önce çileği yedi." "Daha önce çilekleri yedi."= "Vorher aß er die Erdbeeren." Singular / Plural farkı var. Lütfen düzeltin! (Rapor da ettim, ama bir şey olmadı.)

1
Reply29 months ago

Veronika439229

Burada gerçekten bir hata var. "Vorher aß er die Erdbeere." = "Daha önce çileği yedi." "Daha önce çilekleri yedi."= "Vorher aß er die Erdbeeren." Singular / Plural farkı var. Lütfen düzeltin! (Rapor da ettim, ama bir şey olmadı.)

1
Reply9 months ago

humetin

die Erdbeere - die Erdbeeren

0
Reply7 months ago