Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I did not hear you calling."

Çeviri:Ben senin seslendiğini duymadım.

0
4 yıl önce

16 Yorum


mevlut.akan

I didn't hear your calling aradığını duymadim olmasi gerekir call aramak çağırmak seslenmek sözlük anlamlari ama

8
Cevap ver3 yıl önce

magaEliMem

Seslenmek diye geciyo burada

0
Cevap ver4 ay önce

mevlut.akan

Madem sözlük anlamı aramak, çağırmak anlamlarina geliyorsa çağırdığını duymadim cevabini neden kabul etmedi

5
Cevap ver3 yıl önce

Tamara990009

Seslendiğini duymadım diye tercüme edilmiş demek ki Çağırdığını kelimesi de olur..duolingo da türkçe iyi bilinmiyor...

3
Cevap ver2 yıl önce

ErcanTekin5

Seslenmek çağırmak anlamına gelmez ki. Çağırmak birşey için yanına davet etmek bir yere gelmesini istemektir. Seslenmek uzaktan da yapılabilir.

0
Cevap ver11 ay önce

talhatasdemir

I did not hear your calling. neden olmaz? you vs your farkı?

2
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

your calling - senin arayışın/senin seslenişin

I didn't hear "your calling" - "Senin seslenişin"i duymadım.

I didn't hear YOU calling - SENin seslendiğini duymadım.

27
Cevap ver4 yıl önce

talhatasdemir

teşekkürler.

4
Cevap ver4 yıl önce

huseyinkuruoglu

Calling:arama, seslenme, sesleniş demek. I didn't hear you calling: "Ben seni seslenirken duymadım" gibi olur ki; aslında her iki cümle de aynı anlama geliyor. Çünkü burda "seslendiğini" anlami veren bir şey yok.

1
Cevap ver3 yıl önce

4kp1n4r

duymak İŞİTMEK değil midir neden kabul etmiyor

2
Cevap ver3 yıl önce

muallame

ÇAĞRINI DUYMADIM DA OLMALI BENCE

2
Cevap ver3 yıl önce

Hseyinsar5

Neden call değilde calling

1
Cevap ver10 ay önce

TURULBLG

Seni ararken duymadım kesinlikle doğru olmalıydı ama Duo efendi yanlış diyo

0
Cevap ver3 yıl önce

has.durmaz

Bence anlam karmaşasına son vermek için şöyle yapalım. I did not hear that you calling. Cümleyi bu açıdan incelersek sorun kalmıyor. Yapılan tartışmalardan ben bunu anlıyorum.

0
Cevap ver3 yıl önce

strawberyup

Cevabım kabul edilmeliydi

0
Cevap ver3 yıl önce

TC_Serhat

Bisey daha ogrendim

0
Cevap ver9 ay önce