"I did not hear you calling."

Çeviri:Ben senin seslendiğini duymadım.

April 4, 2014

16 Yorum


mevlut.akan

I didn't hear your calling aradığını duymadim olmasi gerekir call aramak çağırmak seslenmek sözlük anlamlari ama

March 4, 2015

magaEliMem

Seslenmek diye geciyo burada

March 18, 2018

mevlut.akan

Madem sözlük anlamı aramak, çağırmak anlamlarina geliyorsa çağırdığını duymadim cevabini neden kabul etmedi

March 4, 2015

Tamara990009

Seslendiğini duymadım diye tercüme edilmiş demek ki Çağırdığını kelimesi de olur..duolingo da türkçe iyi bilinmiyor...

February 24, 2016

muallame

ÇAĞRINI DUYMADIM DA OLMALI BENCE

February 5, 2015

4kp1n4r

duymak İŞİTMEK değil midir neden kabul etmiyor

January 17, 2015

talhatasdemir

I did not hear your calling. neden olmaz? you vs your farkı?

April 4, 2014

omercito

your calling - senin arayışın/senin seslenişin

I didn't hear "your calling" - "Senin seslenişin"i duymadım.

I didn't hear YOU calling - SENin seslendiğini duymadım.

April 4, 2014

talhatasdemir

teşekkürler.

April 5, 2014

huseyinkuruoglu

Calling:arama, seslenme, sesleniş demek. I didn't hear you calling: "Ben seni seslenirken duymadım" gibi olur ki; aslında her iki cümle de aynı anlama geliyor. Çünkü burda "seslendiğini" anlami veren bir şey yok.

October 28, 2014

has.durmaz

Bence anlam karmaşasına son vermek için şöyle yapalım. I did not hear that you calling. Cümleyi bu açıdan incelersek sorun kalmıyor. Yapılan tartışmalardan ben bunu anlıyorum.

March 12, 2015

Sool365

Cevabım kabul edilmeliydi

August 13, 2015

Hseyinsar5

Neden call değilde calling

October 7, 2017

TURULBLG

Seni ararken duymadım kesinlikle doğru olmalıydı ama Duo efendi yanlış diyo

March 2, 2015

TC_Serhat

Bisey daha ogrendim

November 8, 2017

ayhanmk

Aramanı duymadım dedim

December 29, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.