1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I did not hear you calling."

"I did not hear you calling."

Çeviri:Ben senin seslendiğini duymadım.

April 4, 2014

17 Yorum


mevlut.akan

I didn't hear your calling aradığını duymadim olmasi gerekir call aramak çağırmak seslenmek sözlük anlamlari ama


magaEliMem

Seslenmek diye geciyo burada


BgmTyg

Yanı zamabda çağırmak anlamına da geliyor zaten call çagrı demek


mevlut.akan

Madem sözlük anlamı aramak, çağırmak anlamlarina geliyorsa çağırdığını duymadim cevabini neden kabul etmedi


Tamara990009

Seslendiğini duymadım diye tercüme edilmiş demek ki Çağırdığını kelimesi de olur..duolingo da türkçe iyi bilinmiyor...


muallame

ÇAĞRINI DUYMADIM DA OLMALI BENCE


4kp1n4r

duymak İŞİTMEK değil midir neden kabul etmiyor


has.durmaz

Bence anlam karmaşasına son vermek için şöyle yapalım. I did not hear that you calling. Cümleyi bu açıdan incelersek sorun kalmıyor. Yapılan tartışmalardan ben bunu anlıyorum.


talhatasdemir

I did not hear your calling. neden olmaz? you vs your farkı?


omercito

your calling - senin arayışın/senin seslenişin

I didn't hear "your calling" - "Senin seslenişin"i duymadım.

I didn't hear YOU calling - SENin seslendiğini duymadım.


huseyinkuruoglu

Calling:arama, seslenme, sesleniş demek. I didn't hear you calling: "Ben seni seslenirken duymadım" gibi olur ki; aslında her iki cümle de aynı anlama geliyor. Çünkü burda "seslendiğini" anlami veren bir şey yok.


Sool365

Cevabım kabul edilmeliydi


Hseyinsar5

Neden call değilde calling


TURULBLG

Seni ararken duymadım kesinlikle doğru olmalıydı ama Duo efendi yanlış diyo


TC_Serhat

Bisey daha ogrendim


ayhanmk

Aramanı duymadım dedim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.