"Kaczka pływa."

Tłumaczenie:The duck swims.

11 miesięcy temu

7 komentarzy


AgnieszkaB107007

Dlaczego "swims"

11 miesięcy temu

Gudrqa
Gudrqa
Mod

Swims to forma dla 3os l. poj. on/ona/ono. Przy czasie teraźniejszym (present simple) do tej osoby dodajemy do czasownika na końcu -s (albo -es jeśli czasownik kończy się na s)

11 miesięcy temu

Bartek314461

Bo to 3 osoba(I swim, you swim, she, he, it swims

10 miesięcy temu

julka468662

Dzieki za podpowiedz.

1 miesiąc temu

Klaudia455426

Nwm

9 miesięcy temu

Wiktoria170034

Powinno pasować swming a nie swminings

6 miesięcy temu

Martyna274951

Nie ma takich słów w angielskim.

2 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.