Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Kaczka pływa."

Tłumaczenie:The duck swims.

0
9 miesięcy temu

6 komentarzy


AgnieszkaB107007

Dlaczego "swims"

2
Odpowiedz9 miesięcy temu

Gudrqa
Gudrqa
Mod

Swims to forma dla 3os l. poj. on/ona/ono. Przy czasie teraźniejszym (present simple) do tej osoby dodajemy do czasownika na końcu -s (albo -es jeśli czasownik kończy się na s)

3
Odpowiedz9 miesięcy temu

Bartek314461

Bo to 3 osoba(I swim, you swim, she, he, it swims

1
Odpowiedz7 miesięcy temu

Klaudia455426

Nwm

0
Odpowiedz7 miesięcy temu

Wiktoria170034

Powinno pasować swming a nie swminings

0
Odpowiedz4 miesiące temu

Martyna274951

Nie ma takich słów w angielskim.

0
Odpowiedz3 dni temu