"O iyi mi?"

Çeviri:Ist es gut?

October 25, 2017

13 Yorum
Tartışma kilitli.


SelinGeici

Es = Kişi belirtir/ O anlamında dişi yada erkek olmayan nötr anlamda. İngilizcedeki it gibi.

Ist : Yardımcı fiil (İngilizcedeki Am-İs-Are gibi)


Amir_sm97

Ben "ist er gut?" yazdım, kabul etti !!


YunusEmreS383189

Est diye bir kelime var miydi ben es yerine est yazmistim da sanki oyle bir kelime var diye hatirliyorum


Zikreddin16

Geht es ihm gut Bunu kabul etmesi lazimmm olmadi


Sam-34

Ben de, er ist gut yazdim kabul etti


HogirAykut

Das ist gud yazdım kabul etti


Emirhan793605

Ist Türkçede olmak fiilimi?


mikfiloa

Evet, sein fiilinin çekimlenmiş hali


AmIJokeToYou

Ben İst das gut yazdım kabul etti. Hepsini kabul etmiş o zaman gerçek cevap ne?


Cenk826008

Er ist gut yazdım kabul etti,, ve tebrik etti,


Cenk826008

İst es gut mu? Olacak


tuba187636

Durmadan unutuyorum bunu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.