1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I did not do it on purpose."

"I did not do it on purpose."

Μετάφραση:Δεν το έκανα σκόπιμα.

October 25, 2017

7 σχόλια


elenivourou09

το εσκεμμένα σημαινει σκοπιμα στα ελληνικα!!!


kv9s1

Εσκεμμένα,με πρόθεση,με σκοπό:όλα σημαίνουν το ίδιο


PavlosChri4

...σκοπίμως...


panos886693

επίτηδες!!!!!!


dimstath

σωστό και το εσκεμμενα και το "επί τούτου"


TheGREEKfu

Δεν το έκανα με πρόθεση


IoannisVag

Δεν έκανα αυτό σκόπιμα Το πηρε λάθος ,γιατί?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.