A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A férfinak vannak barna cipői."

Fordítás:The man has brown shoes.

4 éve

4 hozzászólás


ZoltnNagy4

A "pairs of shoes" miért nem jó?

4 éve

CsacskaMacska

Azt hallottam egy angol nyelvtanartol hogy a have got-os szerkezetet már nagyon ritkán hasznaljak, sőt Angliában egyes iskolákban kifejezetten ennek a szerkezetnek az elkerülését tanítják. Szóval a sima have -et is el kellene fogadni szerintem ...

4 éve

Moreno.Gina

Nem értem miert nem jó a "The man has a brown shoes "

4 éve

zambog

shoes többesszám, az a pedig egyet jelent, ha csak egy barna cipője lenne, akkor jó lenne az "a brown shoe"

3 éve